ستاره یوونتوس دیدار مقابل لیون را از دست داد؟!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، باشگاه یوونتوس تایید کرد که پائولو دیبالا از ناحیه کشاله ران پا دچار مصدومیت شده است.

ستاره یوونتوس دیدار مقابل لیون را از دست داد؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در نخستین دقایق بامداد امروز یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف سمپدوریا رفت و با توجه به پیروزی دو گله در این دیدار قهرمانی خود در رقابت های فصل جاری سری آ را قطعی کرد تا سلطه بیانکونری بر فوتبال ایتالیا همچنان ادامه داشته باشد.

با این وجود مصدومیت ستاره آرژانتینی یوونتوس یعنی پائولو دیبالا در دقایق پایانی نیمه اول بازی برابر سمپدوریا باعث شد که این پیروزی، کمی به کام مائوریتزیو ساری و تیمش تلخ شود.

در جابجایی تابستانی گذشته شایعات زیادی در رابطه با جدایی پائولو دیبالا وجود داشت و حتی ستاره آرژانتینی فصل جاری را به عنوان یک نیمکت نشین آغاز کرد اما این بازیکن رفته رفته به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم ساری تبدیل شد و همین موضوع باعث شده که مصدومیتش اتفاق نگران کننده ای برای یووه به حساب بیاید.

باشگاه یوونتوس حالا تایید کرده که پائولو دیبالا از ناحیه عضله ران پای چپ دچار کشیدگی شده و شرایط این بازیکن تحت بررسی می گیرد. همچنین دیبالا از همین حالا ریکاوری خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده اما منابع ایتالیایی معتقد هستند که این بازیکن به احتمال فراوان دیدار برابر لیون در مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد. این مسابقه در حالی در تاریخ 7 آگوست(17 مرداد) برگزار خواهد شد که بازی رفت با یک گل به سود تیم فرانسوی انتها یافته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 560

به "ستاره یوونتوس دیدار مقابل لیون را از دست داد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره یوونتوس دیدار مقابل لیون را از دست داد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید