ساری: عاشق بازی با رئال مادرید در اروپا هستم

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی ناپولی پیش از ملاقات این هفته تیمش به قرعه با رئال مادرید در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

ساری: عاشق بازی با رئال مادرید در اروپا هستم

برای سفر به تور اروپا بهار 99 با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید. سفری هیجان انگیز به سرزمین تاریخی اروپا و در عین حال لذت بردن از جاذبه های توریستی مدرن را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ناپولی امروز (یکشنبه) باید در هفته هفدهم رقابت های لیگ ایتالیا برابر تورینو ملاقات کند که سینیشا میهایلویچ را روی نیمکت خود دارد. فزونی در این ملاقات باعث خواهد شد ناپولی به رده سوم جدول راه یابد و فاصله اش با رم در رده دوم به یک امتیاز برساند.

مائوریسیو ساری درباره نتایج تیمش در رقابت های این فصل گفت: سال گذشته در رده دوم لیگ قرار گرفتیم، نایب قهرمان شدیم و در لیگ اروپا حاضر بودیم. سال جاری از همان ابتدا در لیگ قهرمانان بودیم و توانستیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز راه یابیم. پس نتیجه ای که در این فصل تا اینجا گرفتیم، مثبت بوده است و راضی هستم. فکر می کنم برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید با یوونتوس ملاقات کنیم که رقابت سختی برای ماست. یووه تیمی است که مربی خوبی روی نیمکت خود دارد و در خط حمله و دفاع بازیکنان شاخص زیادی در ترکیب خود دارد و تا سرانجام فکر کنم که رقابت سختی با آنها برای رسیدن به عنوان قهرمانی داریم. راستش را بخواهید از اینکه قرار است با تیم هایی یوونتوس و رم برای قهرمانی کوشش کنیم راضی نیستیم. این شرایط را دوست نداریم ولی باید برای شرایط سخت خودمان را آماده کنیم.

ساری درباره بازی با رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفت: بازی با مدافع عنوان قهرمانی بسیار جذاب خواهد بود. این همان قرعه ای است که من خیلی دوست دارم و عاشق آن هستم. بازی در جو ترسناک سانتیاگو برنابئو، بسیار حساس خواهد بود. بی صبرانه منتظر این ملاقات و آزمون برابر تیمی بزرگ هستیم.

سرمربی ناپولی درباره اینکه هیچ پنالتی در این فصل برای تیمش گرفته نشده است نیز گفت: تعجب آور است برای تیمی مثل ما که اینقدر در محوطه جریمه حریف بازی می نماید، داوران هیچ پنالتی نگرفتند. هشت پنالتی برای رم گرفته شده است. این شرایط کمی عجیب و تعجب آور بوده است.

او در سرانجام درباره شرایط درییس مرتنس هم اظهار کرد: مرتنس فصل را خیلی خوب آغاز کرد و در تیم ملی بلژیک نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. البته او رفته رفته دچار افت شد. در روزهای اخیر کوشش زیادی کردیم تا دوباره او را به فرایند خوبش بازگردانیم. برای ما به میدان خواهید رفت و امیدوار خواهیم بود که مثل گذشته در تیم ما بدرخشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 67

به "ساری: عاشق بازی با رئال مادرید در اروپا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: عاشق بازی با رئال مادرید در اروپا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید