زیدان: ازار قطعاً به ترکیب اصلی برمی شود، دریافت گل تساوی کارمان را سخت کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی تیمش در خانه الچه از عملکرد ستاره بلژیکی کهکشانی ها که به تازگی به میادین برگشته است، دفاع کرد.

زیدان: ازار قطعاً به ترکیب اصلی برمی شود، دریافت گل تساوی کارمان را سخت کرد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، زیدان زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی یک - یک شب گذشته شاگردانش در خانه الچه در هفته شانزدهم لالیگا، درباره بازگشت ادن ازار به ترکیب کهکشانی ها صحبت کرد. ازار از ماه نوامبر که دچار مصدومیت شده بود دیگر برای رئال مادرید به میدان نرفته بود، 13 دقیقه به انتها بازی به میدان رفت و یک موقعیت خوب تیمش را هم در اواخر بازی به هدر داد.

زیدان گفت: ادن ازار به زمان احتیاج دارد. او باید بازی کند و به تدریج زمان بازی اش را افزایش خواهیم داد. اما مطمئناً او به ترکیب اصلی تیم بازخواهد گشت.

زیزو درباره عملکرد تیمش مقابل الچه هم گفت: من جداً فکر می کنم که در نیمه اول ما باید یک گل دیگر هم به حریف می زدیم چون عملکردمان واقعاً خوب بود. در نیمه دوم عملکردمان افت داشت. با این حال این نتیجه نباید سبب گردد که دست از سختکوشی و کوشش برای پیشرفت در بازی های بعدی برداریم. در بازی های بعدی باید همانطور که در چند بازی قبلی ظاهر شده بودیم بازی کنیم چون هنوز کلی بازی دیگر تا انتها لالیگا باقیست.

رئال مادرید با قبول شانس هم امتیاز شدن با رقیب همشهری صدرنشین خود اتلتیکومادرید را از دست داد و علاوه بر آن نوار بردهای متوالی این تیم که تعدادشان به 5 مورد رسیده بود انتها یافت. این در حالیست که اتلتیکومادرید دو بازی کمتر از رئال مادرید انجام داده است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها اضافه نمود: اگر شما بخواهید قضاوت تان را بر اساس عملکردی که ما این اواخر داشته ایم بگذارید، آن وقت می بینید که این تساوی شاید آنقدرها هم نتیجه خوبی نباشد. من فکر می کنم که ما بیش از اندازه کافی هم موقعیت داشتیم که گل دوم را بزنیم که اگر این کار را می کردیم با آرامش خاطر بیشتری بازی را ادامه می دادیم. اما دریافت گل تساوی کار را برای ما سخت کرد چون حریف در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفت. اما فوتبال همین است و من واقعاً جز این نمی توانم چیز دیگری بگویم. الان هم چاره جز ادامه دادن به تمرینات و کوشش نداریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 843

به "زیدان: ازار قطعاً به ترکیب اصلی برمی شود، دریافت گل تساوی کارمان را سخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: ازار قطعاً به ترکیب اصلی برمی شود، دریافت گل تساوی کارمان را سخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید