دانشگاه علامه طباطبائی میزبان سفرای کشور های اسپانیایی زبان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نشست بین المللی رونمایی از کتاب با همکاری دانشگاه اتونامای مادرید و حضور سفرای بیش از 10 کشور اسپانیولی زبان 21 فروردین ماه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

دانشگاه علامه طباطبائی میزبان سفرای کشور های اسپانیایی زبان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، گروه زبان و ادبیات اسپانیائی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه اتونومای مادرید و سفارت اسپانیا در تهران این نشست را برگزار خواهند کرد. در این نشست، نماینده وزارت خارجه کشورمان و بعلاوه آنجل لوسادا فرناندز، سفیر اسپانیا در تهران، گیرمو آلخاندرو پوئنته اوردوریکا، سفبر مکزیک در تهران، فرناندو کاماچو پادییا، دانشگاه اتونومای مادرید، فرناندو اسکریبانو مارتین استاد دانشگاه اتونومای مادرید، جیران مقدم چرکاری، دانشگاه علامه طباطبائی، رافائل مائوریللو، دانشگاه علامه طباطبائی سخنرانی خواند داشت.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور سفرای کشور های اسپانیا، مکزیک، برزیل، بولیوی، نیکاراگوئه، اوروگوئه، پرتغال، کوبا و ونزوئلا و کاردار کشور های آرژانتین و شیلی 21 فروردین از ساعت: 10:30 تا 12:30 در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1502

به "دانشگاه علامه طباطبائی میزبان سفرای کشور های اسپانیایی زبان" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه علامه طباطبائی میزبان سفرای کشور های اسپانیایی زبان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علامه طباطبائی میزبان سفرای کشور های اسپانیایی زبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید