دانشگاه صنعتی شریف تا 8 اسفند تعطیل است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه شریف از امروز تا پنجشنبه 8 اسفند تعطیل است.

دانشگاه صنعتی شریف تا 8 اسفند تعطیل است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

هادی پرستار مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بنا به اعلام مشاور وزیر بهداشت، تمامی دانشگاه های استان تهران از امروز یکشنبه 4 اسفند تا پنجشنبه 8 اسفند تعطیل است و دانشگاه صنعتی شریف هم طبق این اعلام، تعطیل است.

به گفته وی ، این تعطیلی شامل کلیه فعالیت های دانشگاه است.

تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه صنعتی شریف

پرستار ادامه داد: همچنین به منظور طراحی و اجرای بهتر اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه صنعتی شریف ایجاد شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف توضیح داد: براساس تصمیمات این جلسه، لغو همایش ها، رویدادها و بازدیدهای دانشگاه تا خاتمه سال، حذف ثبت اثر انگشت برای کارکنان، لغو پذیرایی عمومی در تمامی جلسات دانشگاه، تداوم حرکت سرویس تردد دختران به مقصد خوابگاه طرشت 2 و خوابگاه شهرک دانشگاه با رعایت دستورالعمل گندزایی روزانه سرویس و برگزاری دوره آموزشی نحوه نظافت ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 216

به "دانشگاه صنعتی شریف تا 8 اسفند تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صنعتی شریف تا 8 اسفند تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید