عرضه النترا 2025 به زودی در سامانه یکپارچه ، برگزاری المپیاد فنی کارشناسان شرکت KTL

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نخستین المپیاد فنی و تخصصی کارشناسان فنی شبکه نمایندگی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) با حضور مدیران، کارشناسان و متخصصان حوزه خدمات پس از فروش برگزار گردید. این شرکت بعلاوه از عرضه النترا 2025 به زودی در سامانه یکپارچه خبر داده است.

عرضه النترا 2025 به زودی در سامانه یکپارچه ، برگزاری المپیاد فنی کارشناسان شرکت KTL

مراسم اختتامیه اولین المپیاد فنی شرکت KTL در هتل المپیک تهران با حضور مدیران این شرکت، کارشناسان فنی و صاحب امتیازان نمایندگی های برتر برگزار گردید و نفرات برتر المپیاد و نمایندگی های برتر در ارائه خدمت معرفی شدند.

ایرج قنبری، مدیر عامل تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) با قدردانی از حضور صاحب امتیازان و کارشناسان فنی نمایندگی ها شرح داد: اصلِ رابطه ما با مشتری از لحظه فروش خودرو شروع می گردد و یکی از ستون های اصلی موفقیت هر شرکت، خدمات پس از فروش آن است. رمز موفقیت مجموعه صنایع خودروسازی کرمان، کرمان موتور و در پی آن شرکت KTL همین موضوع است؛ اینکه تا انتها مسیر، کنار مشتری می مانیم و به او اطمینان می دهیم که تنها نیست.

قنبری اضافه نمود: وقتی نام صنایع خودروسازی کرمان در میان مردم می آید، آنچه بیش از هر چیز موجب اعتماد می گردد، کیفیت خدمات پس از فروش است.

مدیر عامل تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو با اشاره به برنامه های آینده شرکت اعلام کرد: در کوشش هستیم تا سال جاری چند مدل تازه از برند هیوندای را وارد کشور کنیم؛ خودروهایی که بعضی از آن ها برای نخستین بار وارد بازار ایران خواهند شد. بعلاوه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کشور، کوشش داریم از سال آینده این المپیاد به صورت سراسری در مراکز استان ها برگزار کنیم تا به بزرگ ترین المپیاد فنی و تخصصی صنعت خودرو در کشور تبدیل گردد.

اساس خدمات KTL؛ تعهد به کیفیت و اعتماد

در جریان برگزاری نخستین المپیاد کارشناسان فنی شرکت KTL، ایمان جباری، مدیر فروش شرکت، با اشاره به اینکه مجموعه کرمان موتور و شرکت KTL همیشه در کوشش هستند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند، شرح داد: نماینده بودن تنها به معنی فروش یا خدمات نیست، بلکه به معنای تعهد است؛ تعهد به مشتریانی که به ما اعتماد نموده اند. هدف اصلی ما از برگزاری المپیاد فنی، ارتقای دانش و ایجاد انگیزه در شبکه نمایندگی ها است.

او در ادامه به اهمیت بخش تامین و فروش قطعات یدکی در شبکه خدمات اشاره نمود و گفت: فروش و تأمین قطعات یدکی در زنجیره خدمات ما نقش بسیار مهمی دارد. برند هیوندای در دنیا با نوآوری، کیفیت و احترام شناخته می گردد و ما نیز در کوشش هستیم همین احترام را در هر برخورد، هر قطعه و هر خدمت به مشتری منتقل کنیم.

وی با اشاره به استفاده از فناوری های نوین در شبکه خدمات گفت: یکی از پیشرفت های مهم ما در بخش فنی، توسعه سیستم عیب یابی از راه دور است. امروز با تجهیز شبکه به ابزارهای الکترونیکی تازه، امکان اتصال آنلاین به خودروها فراهم شده و کارشناسان ما می توانند خطاها را به صورت لحظه ای بخوانند و در برطرف مشکل به نمایندگی و مشتری یاری نمایند.

عرضه نسل تازه النترا به وسیله شرکت KTL در حال پیگیری است و به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی فروش آن شروع می گردد. بعلاوه در کوشش هستیم با عرضه خودروهای تازه، سبد محصولات شرکت را با مدل های تازه توسعه دهیم.

ارائه خدمات مطابق با استانداردهای هیوندای

علیرضا بیکدلو، مدیر خدمات پس از فروش شرکت KTL با اشاره به اینکه مدل خدمات پس از فروش شرکت KTL بر پایه استانداردهای دنیای هیوندای طراحی و اجرا می گردد، توضیح داد: ما به عنوان نماینده رسمی شرکت هیوندای در ایران، از سیاست ها و قوانین شرکت کره ای برای ارائه خدمات پیروی می کنیم. همیشه در کوشش هستیم مقدار رضایت مندی مشتریان را از ارائه خدمات حفظ و افزایش دهیم.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت KTL در انتها به اهمیت اصالت قطعات یدکی و نحوه ارائه خدمات در شبکه نمایندگی اشاره نمود و شرح داد: هدف از برگزاری این المپیاد، شناسایی بهترین کارشناسان فنی در سراسر کشور و ارتقای سطح تخصص و دانش فنی در شبکه نمایندگی ها بود.

بیکدلو در انتها اطلاع داد که تمام برنامه ریزی ها و اهداف شرکت KTL برای رسیدن به رتبه اول ارائه خدمات پس از فروش در جدول ISQI خواهد بود.

اولین المپیاد فنی شرکت KTL در تاریخ 24 و 25 مهر ماه 1404 با حضور حدود 70 نفر از کارشناسان فنی نمایندگی های سراسر کشور برگزار گردید. در مراسم اختتامیه نفرات برتر در آزمون تئوری و فنی معرفی شدند و از آن ها قدردانی شد.

منبع: بیت ران
انتشار: 28 مهر 1404 بروزرسانی: 28 مهر 1404 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1872

به "عرضه النترا 2025 به زودی در سامانه یکپارچه ، برگزاری المپیاد فنی کارشناسان شرکت KTL" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه النترا 2025 به زودی در سامانه یکپارچه ، برگزاری المپیاد فنی کارشناسان شرکت KTL"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید