بهره برداری از 27 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از قابل بهره برداری بودن 27 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با هفته دولت خبرداد.

بهره برداری از 27 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، از بهره برداری 27 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان همزمان با هفته دولت خبرداد و گفت: به منظور تکمیل پروژه های مذکور بالغ بر 750 میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه ها، زمینه اشتغال زایی را برای 452 نفر فراهم نموده است، عنوان نمود: عملیات بهسازی و روکش آسفالت محورهای شریانی، اجرای روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل و بعلاوه زیرسازی و آسفالت راه های روستایی در مجموع به طول بیش از 260 کیلومتر از جمله پروژه های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با بهره برداری از عملیات روکش آسفالت سرد محورهای روستایی تعداد 620 روستا و بیش از 11هزار سکنه روستاها از مزایای آن بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1550

به "بهره برداری از 27 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 27 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید