انتصاب در آخرین ساعات دولت ترامپ، صدای پلوسی را درآورد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به کریستوفر میلر، کوشش برای انتصاب یک فرد وفادار به دونالد ترامپ، اما از نظر او فاقد صلاحیت را به عنوان مشاور عمومی آژانس امنیت ملی فقط 72 ساعت قبل از آغاز دولت جدید، روندی بسیار نامناسب و مشکوک دانست که باید جلوی آن گرفته گردد.

انتصاب در آخرین ساعات دولت ترامپ، صدای پلوسی را درآورد

به گزارش ایرنا، در این نامه، مایکل الیس فارغ التحصیل نسبتا اخیر از دانشکده حقوق با سوابق محدود، نام برده شده است که به دلیل دخالت کاخ سفید، از میان نامزد های بسیار واجد شرایط تر انتخاب شده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار نموده است: علاوه بر این، گفته می گردد الیس درگیر فعالیت های بسیار سوال برانگیز بوده که مردود هستند از جمله ماجرای نیمه شب سال 2017 برای شست وشوی اطلاعاتی به وسیله دوین نونس نماینده مجلس و کوشش برای محافظت از اطلاعات مربوط به تماس رئیس جمهوری ترامپ در ژوئیه 2019 با رئیس جمهور اوکراین.

پلوسی ادامه داد: مشاور عمومی آژانس امنیت ملی که شامل نظارت بر بسیاری از نمایندگی های جامعه اطلاعاتی و تعامل با آژانس های اطلاعاتی است، یک موقعیت شغلی بسیار حساس است که بر اساس شایستگی و فارغ از تاثیر سیاسی، انتخاب می شوند.

وی خواهان ارسال پفراینده الیس در صورت طی شدن فرایند استخدامی شده است تا تعیین گردد چگونه فردی بی اعتبار نسبت به سایر گزینه های واجد شرایط برگزیده شده است.

دوره دولت ترامپ در ظهر چهارشنبه به وقت محلی سرانجام می یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 863

به "انتصاب در آخرین ساعات دولت ترامپ، صدای پلوسی را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب در آخرین ساعات دولت ترامپ، صدای پلوسی را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید