افشای تصاویر و مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، شرکت آنر اولین گوشی تاشو خود با نام Honor Magic V را در تاریخ 10 ژانویه (20 دی ماه) در بازار چین معرفی خواهد نمود.

افشای تصاویر و مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V

به گزارش خبرنگاران، با این که هنوز چند روزی به عرضه رسمی این گوشی به جای مانده است، به تازگی مشخصات این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده و اکنون، رندر های گوشی تاشو به وسیله وبسایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است.

رندر های Honor Magic V طراحی احتمالی گوشی تاشو را نشان می دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش تاشو اصلی و یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ روی پنل جلویی خواهد بود. مجموعه دوربین این گوشی شامل یک سیستم دوربین عمودی در پشت است که دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز 50 مگاپیکسلی تقویت شده با طیف است. بعلاوه دارای فلش LED در خارج از جزیره دوربین است.

این وبسایت بعلاوه فاش می نماید که دستگاه دارای صفحه نمایش 6.45 اینچی OLED با کیفیت تصویر 2560 در 1080 پیکسل FHD+ و نرخ به روزرسانی 120 هرتز خواهد بود. تراکم پیکسلی آن نیز 431 پیکسل بر اینچ خواهد بود. این گوشی بعلاوه دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی OLED داخلی با وضوح 2272 در 1984 پیکسل است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز و تراکم 381 پیکسل بر اینچ خواهد بود.

رندر ها بعلاوه انواع رنگ های گوشی را نیز نشان می دهند. طبق این رندرها، گوشی تاشو Honor Magic V در رنگ های مشکی، سفید و نارنجی عرضه خواهد شد. اطلاعاتی که در گذشته فاش شده بود نشان داده است که رنگ نارنجی ظاهری شبیه چرم مصنوعی دارد، در حالی که دو مدل سیاه رنگ و سفید رنگ دارای پنل پشتی شیشه ای براق هستند.

به جز مشخصات گفته شده، می دانیم گوشی تاشو Honor Magic V مجهز به جدیدترین تراشه شرکت معتبر کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1، مبتنی بر فرآیند 4 نانومتر خواهد بود. این گوشی بعلاوه پردازنده گرافیکی Adreno 730 دارد و در نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. گفته می گردد که این دستگاه یک باتری 4750 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی دارد. این گوشی تاشو روی اندروید 12 اجرا خواهد شد و برنامه سفارشی MagicUI 6 این شرکت روی آن واقع شده است. انتظار می رود قیمت این گوشی تاشو در چین از قیمت 13999 یوان (تقریبا معادل 2195 دلار آمریکا) شروع گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1512

به "افشای تصاویر و مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر و مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید