افزایش اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور در بودجه سال 1400

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران (پانا) - سخنگوی دولت اطلاع داد سهم اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور از وزارت نفت در لایحه بودجه سال آینده 30 درصد افزایش می یابد.

افزایش اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور در بودجه سال 1400

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود پیرامون تنظیم ونهایی کردن لایحه بودجه کشور در سال 1400، به افزایش اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور اشاره نمود.

سخنگوی دولت دوازدهم روز گذشته با بیان اینکه سهم سازمان نوسازی مدارس کشور از محل عوارض گازرسانی در لایحه بودجه سال 1400، به میزان 30 درصد افزایش یافته است ابراز امیدواری کرد: این سهم به منظور استانداردسازی سامانه های گرمایشی 100 هزار کلاس درس تخصیص یابد.

لازم به ذکر است، پیش از این سهم این سازمان نوسازی مدارس کشور از محل دریافت عوارض گازرسانی از وزارت نفت 20 درصد بود که به 50 درصد افزایش می یابد و این اعتبارات به منظور استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس هزینه می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 706

به "افزایش اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور در بودجه سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور در بودجه سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید