اعتراف عجیب لیلا اوتادی ، خوشگلی ام برگ برنده است !

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران:ادعای جالب لیلا اوتادی که می گوید به علت خوشگل بودنش برای بازیگری انتخاب شده است.

اعتراف عجیب لیلا اوتادی ، خوشگلی ام برگ برنده است !

لیلا اوتادی خوشگل بودنش را به رخ کشید . لیلا اوتادی می گوید در یکی از فیلم های مجیدی می خواستند از نیکی کریمی استفاده نمایند ولی لیلا اوتادی را به علت خوشگل بودن انتخاب کردند.لیلا اوتادی شرح می دهد که هنوز هم نیکی کریمی ستاره سینما است ولی احتیاج بود که هم بازیگر خوشگل باشد و هم زیاد معروف نباشد که لیلا اوتادی را به جای خانم نیکی کریمی انتخاب کردند.

آیا لیلا اوتادی گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران است

لیلا اوتادی بازیگر پولداری است و نقش های زیادی هم بازی نکرده است و همین علت شایعاتی منتشر شد که دستمزد او خیلی زیاد است و گرانقیمت ترین بازیگر زن ایرانی است که این شایعه خیلی زود به وسیله خودش تکذیب شد. البته در حاشیه مذکور حتی رقم مورد نظر را نیز گفته بودند و جزئیات زیادی داشت. لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است.لیلا اوتادی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را آغاز کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.در سال 1389 باشگاه خبرنگاران صدا و سیما لیلا اوتادی را با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط، گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد اما لیلا اوتادی چند روز بعد آنرا تکذیب کرد. جالب است بدانید که لیلا اوتادی در اصل در زمینه ساخت و ساز ساختمان فعالیت دارد و فعالیت اصلی او در همین زمینه است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1325

به "اعتراف عجیب لیلا اوتادی ، خوشگلی ام برگ برنده است !" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعتراف عجیب لیلا اوتادی ، خوشگلی ام برگ برنده است !" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف عجیب لیلا اوتادی ، خوشگلی ام برگ برنده است !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید