لیلا اوتادی هم وارد حاشیه شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران: لیلا اوتادی فیلم جدیدی را در حال آهنگ خواندن را در اینستاگرام منتشر کرد.

لیلا اوتادی هم وارد حاشیه شد

لیلا اوتادی تابستان 1362در تهران به جهان آمد. لیلا اوتادی در دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد. لیلا اوتادی دانش آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری شروع کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی فیلم جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، لیلا اوتادی فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. او اخیرا علاقه بسیاری به دابشمس و خواندن پیدا نموده است.

دردسرهای مجردی برای لیلا اوتادی

یکی از حاشیه های همیشگی زندگی لیلا اوتادی مجرد بودن اوست : لیلا اوتادی یکی از مشهورترین بازیگران زن مجرد سینمای ایران است که علت جالب او برای خواستگاری سوژه مردم شده است. او می گوید مرد خوب پیدا نمی گردد وگرنه عاشق می شدم و ازدواج می کردم ! این اظهارات لیلا اوتادی درباره مردهای ایرانی مورد تشویق بعضی خانم ها و اعتراض تعداد زیادی از آقایان نهاده شد. خانم اوتادی در یک برنامه زنده حضور داشتند که مجری اطلاعات عمومی ایشان را به سخره گرفت : مجری تلویزیون به تقلید از رضا رشیدپور و برنامه مشهور او با سحر قریشی این بار اطلاعات و سواد بازیگری لیلا اوتادی را به چالش کشید که رفتار عجیب لیلا اوتادی سوژه رسانه ها شد. یکی از چالش های همیشگی مردم با بازیگران نحوه بازیگر شدن آنهاست و همواره مردم انتقاد می نمایند که خیلی از بازیگران مشهور ایرانی ساده ترین مسائل بازیگری و هنر را نمی دانند. چند سال پیش سحر قریشی این سوتی بزرگ را در برنامه رشیدپور داد و همکاران او را مورد تمسخر قرار دادند اما حالا تعیین شده که سحر قریشی تنها نیست و اگر قرار بر سنجش باشد خیلی از بازیگران مشهور مثل او هستند.

منبع: رکنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1344

به "لیلا اوتادی هم وارد حاشیه شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیلا اوتادی هم وارد حاشیه شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیلا اوتادی هم وارد حاشیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید