8 برند برتر خودنویس سال 2021 به انتخاب فروشندگان لوازم تحریر

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، انتخاب برند برتر خودنویس آن هم در جهانی رقابتی امروز و تنوع بی نظیر محصولات در سراسر جهان کار آسانی نیست. کم مصرف بودن در کنار کاربرد منحصربه فرد و گاها لوکس این محصول شاید یکی از دلایلی باشد که پیدا کردن برند مطرح را کمی سخت کند. در این مطلب 8 برند برتر خودنویس سال 2021 را به همراه توضیحاتی معرفی کردیم که می تواند راهنمای مناسبی برای شناخت برندها و در نتیجه انتخاب و خرید راحت و مطمئن تر باشد.

8 برند برتر خودنویس سال 2021 به انتخاب فروشندگان لوازم تحریر

1. لامی (Lamy)

لامی برند نوشت افزار آلمانی است که در سال 1930 در شهر هایدلبرگ به ثبت رسید. این شرکت محصولاتی چون انواع قلم های نوشتاری و دفتر و دفترچه را با هدف در اختیار گذاشتن برترین تجربه نوشتن برای مصرف نمایندگان فراوری می نماید. لامی طراحان برجسته بسیاری را از رشته های مختلف به منظور طراحی و فراوری محصولات مدرن گرد هم آورده است، که در نتیجه قلم های نوشتاری شرکت لامی به زیبایی در طراحی و کیفیت فراوری بالا معروفیت دارند.

اگر به عنوان یک مبتدی در پی خودنویس هستید، احتیاجی نیست دنبال چیزی فراتر از خودنویس لامی مدل سافاری باشید، خودنویسی بی نظیر با قیمت کمتر نسبت به دیگر مدل های این برند. یکی دیگر از مدل های محبوب این برند خودنویس لامی مدل استودیو است که با بدنه فلزی نسبتا درخشانش تجربه نوشتن را برای مصرف نماینده، روان و لذت بخش می نماید.

اگر هم در پی برترین مدل خودنویس از برند لامی باشید، لامی ایمپوریوم پاسخ گوی احتیاج شما خواهد بود. درون این خودنویس یک پیستون مبدل تعبیه شده، و نوک آن از طلای 14 عیار، و بدنه آن با ترکیبی زیبا از پلاتین و تیتانیوم ساخته شده است که در نهایت آن را به یک قلم بسیار خوش دست و ظریف و در عین حال ارزشمند تبدیل می نماید. نوک طلایی این خودنویس نوشتن را روان و لذت بخش می نماید، موضوع قابل توجهی که برای بسیاری از کسانی که از خودنویس ها استفاده می نمایند حائز اهمیت است. لوله و درپوش این مدل از رزین پلی کربنات تقویت شده با فایبرگلاس سبک وزن و بادوام ساخته شده است. اگرچه این یکی دیگر از دلایل گرانی این محصول است، اما برای هر علاقه مند به خودنویسی بسیار اهمیت دارد.

2. سیلِر (Sailor)

شرکت سیلر پن که در سال 1911 به وسیله کیوگورو ساگاتا تاسیس شد، اولین شرکتی بود که در ژاپن خودنویس فراوری کرد. سیلر برند برتر خودنویس است که به خاطر قلم های با نوک طلای 14 و 21 عیار و طیف گسترده ای از جوهرهای قلمی خیره نماینده اش معروفیت دارد. نوک های طلای 21 عیار سیلر یکی از اصلی ترین محصولات این برند هستند، زیرا تنها شرکتی است که این نوع نوک ها را فراوری می نماید. این خودنویس های استثنایی با ترکیب بی نظیری از فناوری نوآورانه با سنت و هنر ژاپنی ساخته شده اند. شرکت سیلر پن 100 سال پس از تاسیس، به ماموریت خود در فراوری برترین و پیچیده ترین خودنویس ها در دنیا ادامه می دهد. تمام قلم های سیلر در هیروشیما فراوری می شوند و میراث خود را امروزه با طراحی بی نظیر و کیفیت بالا، حفظ می نمایند.

در حالی که این خودنویس ها قیمت بیشتری نسبت به سایر برندهای موجود در این فهرست دارند، بسیاری از علاقه مندان به لوازم تحریر معتقدند که سیلر برترین نوک های موجود در بازار را برای خودنویس هایش فراوری می نماید. سیلر 1911 یک خودنویس ضروری برای افزودن به مجموعه هر کلکسیونری است. با در دست گرفتن این قلم ها و نوشتن با نوک طلایی خودنویس های سیلر 1911 به کیفیت بی نظیرشان پی خواهید برد.

3. تی دبلیو ای بی آی (TWSBI)

TWSBI یک برند برتر خودنویس تایوانی است که به علت توانایی در ساخت قلم های دارای پرنماینده پیستونی با قیمت های مناسب شناخته می گردد. تمرکز بیشتر این برند بر ساخت خودنویس هایی با ظاهری مدرن و استفاده از رنگ های زنده و بدنه های شفاف است.

خودنویس مدل TWSBI اکو برای هر علاقمندی که دوست دارد خودنویسی با پیستون پرنماینده و نشکن داشته باشد مناسب است. علاوه بر این، هر کدام از محصولات TWSBI آچار و روغن مخصوص برای یاری به پیستون دارند. به طور کلی TWSBI اکو برای افرادی که در پی ورود به بازار خودنویس هستند عالی است. تنوع رنگ های بسیار زیاد و قابلیت استفاده از هر جوهری، یک نقطه فروش بزرگ و مثبت است.

4. پلاتینیوم (Platinum)

پلاتینیوم یک شرکت ژاپنی فراوری اتوماتیک است که در سال 1919 تاسیس شد و تمام محصولاتش را از ابتدا تا سرانجام خودش فراوری می نماید و اصالت ژاپنی دارد. خودنویس های مدل پلاتینیوم PGB برترین قلم برای مبتدیان است. این مدل ارزان و باکیفیت بوده و در رنگ های متنوعی فراوری می گردد. PGB ممکن است از لحاظ ظاهری بین سایر مدل ها یا برندها چندان خودنمایی نکند، اما برای افرادی که می خواهند نوشتن با خودنویس را برای اولین بار تجربه نمایند، بسیار مناسب است. پلاتینیوم سنچری یکی از برجسته ترین خودنویس های پلاتینیوم است که دارای نوک طلای 14 عیار و درب مهردار است که می تواند جوهر را به مدت 2 سال از خشک شدن محافظت کند. علاوه بر این، پلاتینیوم یک سال گارانتی برای این خودنویس در اختیار خریدار قرار می دهد.

5. دیپلمات (Diplomat)

دیپلمات به عنوان یکی دیگر از برندهای مطرح آلمانی، اتوماتیکهایی با کیفیت بالا و در سبک های مختلف فراوری می نماید. در حالی که این برند برداشت کلاسیک تری از خودنویس ها دارد، از لحاظ کیفیت، یکی از برترین های بازار به شمار می رود. تمام اتوماتیکهای آن ها به صورت دستی آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل گردد که محصولاتی که به دست مشتریان می رسند از بالاترین استاندارد برخوردارند. با وجود استفاده از فلز به عنوان ماده اولیه ، خیالتان راحت باشد که این خودنویس ها برای ماندگاری مادام العمر ساخته شده اند.

سری آئرو برند دیپلمات روی بدنه فلزی شان خطوط صاف و براق دارند که به کارآمدی این محصول یاری زیادی می نماید. این قلم ها نسبت به سایر مدل ها سنگین تر بوده و در نتیجه، ممکن است بعضی از هواداران خودنویس را از خرید منصرف کند. با این حال، تعادل سرتاسری در وزن خودنویس این مشکل را جبران می نماید، و در کل احساس خوبی از در دست قرار گرفتن به نویسنده می دهد. خودنویس های دیپلمات مدل آرت 01 و 02 نسخه محدود کاملا نو و البته محبوب در بازارند. طرح های رنگی جالب، ظاهر باریک تر و نوک فولادی ضد زنگ صیقلی تراشه دار، در نهایت به قلمی شگفت انگیز ختم می گردد.

6. کاوکو (Kaweco)

کاوکو یکی دیگر از برندهای آلمانی است که خودنویس های متنوع را در قیمت های مختلف ارائه می دهد. سری اسپورت از برند کاوکو گزینه های ارزان ای در اختیار مبتدیان و علاقه مندان به خودنویس قرار می دهد. کاوکو خودنویس های جیبی می سازد تا قابلیت حمل آن ها را افزایش دهد. خودنویس های کاوکو برای حمل و نقل در حین انجام کارهای روزانه عالی هستند. تنوع رنگ و متریال ویژگی هایی اند که بر مجذوب کنندهیت این قلم می افزاید. بعلاوه کاوکو برای خودنویس هایش دو سال ضمانت پس از فروش و امکان تعمیر مادام العمر ارائه می دهد. به طور کلی، کاوکو به علت توانایی در فراوری اتوماتیکهای با کیفیت برای تمام علاقه مندان، بدون توجه به مهارت، بخش بزرگی از بازار لوازم تحریر را از آن خود نموده است.

7. پارکر (Parker)

از زمانی که جورج سافورد پارکر اولین خودنویس را ساخت، پارکر، یک برند انگلیسی با قدمتی طولانی، به یکی از نمادین ترین نام ها در صنعت خودنویس تبدیل شد. محصولات نوشتاری پارکر برای هر خریداری مطمئن ترین انتخاب خواهد بود. در خصوص پارکر چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد که از پیش گفته نشده باشد. با خطوط فراوری محبوبی مانند جوتر، سونت و پریمیر، سیر تکامل قلم پارکر به وضوح قابل مشاهده است. فلسفه دوام آن ها این است که همواره می توان قلم بهتری ساخت. پارکر به طور مداوم سبک ها و استانداردهای نوی مشخص می نماید تا برای سایر فراورینمایندگان این حوزه الگو باشد.

8. کراس (Cross)

کراس هم مانند پارکر، نام نمادین و سنتی دیگری در صنعت قلم است که اولین اتوماتیک خود را در سال 1846 فراوری کرد. اتوماتیکهای آن ها ضمانت مادام العمر دارند، مزیتی که برای هر برندی یک ویژگی شگفت انگیز محسوب می گردد. کراس تضمین می نماید که اتوماتیکهای آن ها از بالاترین کیفیت برخوردارند. برندهایی مانند کراس قابل اعتمادند. علاوه بر این، سبک کلاسیک آن ها فقط متخصصین خودنویس را تشویق می نماید تا حداقل یک نمونه از این برند را در مجموعه خود داشته باشند. طیف گسترده ای از اتوماتیکهای با کیفیت کراس و ضمانت مادام العمر، این برند را به یک گزینه مجذوب کننده برای خرید خودنویس تبدیل نموده است.

هشت محصولی که به عنوان برند برتر خودنویس نام بردیم، با هر بودجه ای، بدون ترس از فدا کردن کیفیت مناسب است. چه در پی یک خودنویس بی نقص برای افزودن به مجموعه خود هستید، چه تازه آغاز به کشف دنیای زیبای خودنویس ها نموده اید، این مطلب راهنمای جامعی برای درک اینکه چه برندی برای شما مناسب است ارائه می دهد. علاوه بر محصولات معرفی شده، برترین و متنوع ترین خودنویس های موجود در بازار را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

منبع: buchanst

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1594

به "8 برند برتر خودنویس سال 2021 به انتخاب فروشندگان لوازم تحریر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 برند برتر خودنویس سال 2021 به انتخاب فروشندگان لوازم تحریر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید