گودزیلا در برابر کونگ باز هم صدرنشین شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران-چهارمین قسمت از مجموعه سینمایی گودزیلا در برابر کونگ به مرز فروش 390 میلیون دلاری نزدیک شده است.

گودزیلا در برابر کونگ باز هم صدرنشین شد

به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی گودزیلا در برابر کونگ در هفته سوم اکران در گیشه داخل آمریکا همچنان می تازد و صدرنشینی خود را حفظ کرده است.

این فیلم که محصول کمپانی های برادران وارنر و لجندری است، در سه هزار سینمایی که در اختیار داشت، 7.7 میلیون دلار فروخت تا در آمد سه هفته ای آن از گیشه آمریکا به 80 میلیون دلار برسد.

این فیلم اگر به موفقیت خود ادامه دهد، به اولین فیلم در گیشه آمریکا و کانادا تبدیل خواهد شد که از آغاز پاندمی از فروش صد میلیون دلاری عبور می کند. میزان بلیت فروشی این فیلم قابل توجه است، اما نه به این دلیل که سینما های آمریکا با محدودیت ظرفیت فعالیت می کنند. بلکه به این دلیل که فیلم گودزیلا همزمان با سینما ها روی سرویس استریم HBO هم در دسترس بوده است. تمامی فیلم های کمپانی برادران وارنر در سال 2021 از این الگو پیروی می کنند.

در گیشه های خارجی هم گودزیلا در برابر کونگ عملکرد خوبی داشته و بیش از 300 میلیون دلار فروخته است تا مجموع فروش جهانی آن به 390 میلیون دلار برسد.

حدود 165 میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه شده و پیش بینی می شود به سود آوری برسد. کمپانی لجندری که در سرمایه گذاری این فیلم مشارکت داشته اکران آن را در چین انجام می دهد و تا کنون 177 میلیون دلار فروخته است.

فیلم اکشن و مهیج هیچکس محصول کمپانی یونیورسال با بازی باب آدنکرک، با 2.5 میلیون دلار از 2400 سینما در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم در چهار هفته ای که پا به سینما ها گذاشته، 19 میلیون دلار در آمریکا و 34 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

در جایگاه سوم فیلم ترسناک نامقدس واقع شده است که با 2 میلیون دلار در این هفته، از مرز 9 میلیون دلار در آمریکا عبور کرد. انیمیشن رایا و آخرین اژدها و فیلم لایو اکشن تام و جری هم در رتبه های چهارم و پنجم این هفته قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1023

به "گودزیلا در برابر کونگ باز هم صدرنشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودزیلا در برابر کونگ باز هم صدرنشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید