کرونا در آمریکا ، احتمال لغو انتخابات درون حزبی در ایالت اوهایو

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فرماندار ایالت اوهایو پیشنهاد داده انتخابات مرحله درون حزبی که قرار بود فردا سه شنبه در این ایالت برگزار گردد را لغو کند.

کرونا در آمریکا ، احتمال لغو انتخابات درون حزبی در ایالت اوهایو

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ایالت اوهایو پیشنهاد داده رأی گیری های درون حزبی که قرار بود فردا سه شنبه در ادامه رقابت میان نامزدهای دموکرات برای مشخص نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا برگزار گردد را لغو کرد.

فرماندار ایالت اوهایو گفت: واضح است که رأی گیری های فردا با دستورالعمل های سازمان پیشگیری و کنترل بیماری ها همخوانی ندارد. ما نمی توانیم فردا این انتخابات را برگزار کنیم.

مرحله بعدی از انتخابات درون حزبی آمریکا قرار است سه شنبه همزمان در ایالت های فلوریدا، ایلینوی، اوهایو و آریزونا برگزار گردد.

در حال حاضر در این رقابت ها جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در دولت باراک اوباما نامزد پیشتاز دموکرات ها است و برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و تولسی گابارد نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا هم بعد از او قرار دارند.

بایدن در هفته های اخیر توانسته موقعیت خود به عنوان نامزد پیشتاز را تحکیم کند و در حال حاضر از حمایت 885 موکل انتخاباتی برخوردار است.

سندرز که در کوشش برای عقب راندن بایدن از صندلی نخست نامزدهای دموکرات است، رای 732 موکل انتخاباتی را کسب نموده است. گابارد هم با کسب 2 موکل انتخاباتی، عملا شانسی برای پیروزی در انتخابات مقدماتی ندارد. هر نامزد برای پیروزی نهایی در کارزار مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا به 1991 موکل انتخاباتی احتیاج دارد.

رقابت بایدن، سندرز و گابارد در ایالت فلوریدا برای کسب 219 موکل انتخاباتی است. سهمیه ایلینوی 155، اوهایو 136 و آریزونا 67 موکل انتخاباتی است.

در صورت تحقق پیش بینی نظرسنجی ها درباره پیروزی بایدن در انتخابات این 4 ایالت، او می تواند موقعیت برتر خود در تعداد موکلان انتخاباتی را به سطحی برساند که کار سندرز برای پیروزی در مبارزات درون حزبی را به یک ماموریت غیر ممکن تبدیل کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 284

به "کرونا در آمریکا ، احتمال لغو انتخابات درون حزبی در ایالت اوهایو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در آمریکا ، احتمال لغو انتخابات درون حزبی در ایالت اوهایو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید