زمان مرخص شدن ترامپ از بیمارستان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران : رییس جمهوری آمریکا در پیامی توییتری نوشت: امروز (دوشنبه به وقت محلی) از بیمارستان مرخص می شوم.

زمان مرخص شدن ترامپ از بیمارستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا:دونالد ترامپ که در اثر ابتلا به کرونا از روز شنبه در بیمارستان به سر می برد، بعدازظهر دوشنبه در یادداشت توئیتری خود افزود: ساعت 6:30 بعد از ظهر دوشنبه به وقت محلی، (بامداد سه شنبه) مرکز پزشکی والتر رید را ترک خواهم کرد. واقعا احساس خوبی دارم! از کووید نترسید و نگذارید بر زندگی شما مسلط شود.

رئیس جمهوری آمریکا که می خواهد خود را قهرمان مبارزه با کووید-19 نشان دهد، ادامه داد: ما تحت دولت ترامپ برخی از داروها و دانش بسیار عالی را ایجاد کرده ایم. احساس من نسبت به 20 سال پیش بهتر است!

یش از این مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید به شبکه ان بی سی گفت: تصمیم در مورد اینکه آیا رییس جمهوری باید از بیمارستان مرخص شود امروز میان شخص ترامپ و تیم درمان وی گرفته می شود.

میدوز همچنین در مصاحبه دیگری با شبکه فاکس نیوز در مورد ترخیص ترامپ از بیمارستان در روز دوشنبه (به وقت محلی) اظهار خوشبینی کرد.

به گفته رئیس کارکنان کاخ سفید، پزشکان رییس جمهوری امروز یک ارزیابی انجام خواهند داد و سپس ترامپ با مشورت پزشکان تصمیم در مورد ترخیص از بیمارستان را اتخاذ می کند.

به گفته کارشناسان بهداشت حتی اگر ترامپ روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شود، مراحل درمان وی همچنان ادامه خواهد داشت زیرا وی در حال دریافت دوز 5 روزه رمدیسیویر است.

ترامپ یازدهم مهرماه 1399 بیان نمود که تست های تشخیصی انجام گرفته از او و ملانیا همسرش، مثبت است و دوره قرنطینه خود را آغاز می کنند وی سپس به دنبال وخامت بیماری به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد.

این مطلب برایم مفید است

2 نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 668

به "زمان مرخص شدن ترامپ از بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مرخص شدن ترامپ از بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید