کدام گوشی های هوآوی در ماه مارس آپدیت EMUI 10 را دریافت می نمایند؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، با رونمایی هوآوی از EMUI 10 اطلاعاتی در مورد گوشی های هوشمندی که این آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهند کرد منتشر شد.

کدام گوشی های هوآوی در ماه مارس آپدیت EMUI 10 را دریافت می نمایند؟

به روزرسانی EMUI 10 به عنوان یک رابط کاربری کارآمد، قابلیت ها و گزینه های متفاوتی را جهت افزایش کارایی دستگاه و امکان شخصی سازی هرچه بیشتر به منظور مطابقت با خواسته های کاربران در اختیارشان قرار می دهد. در ماه مارس میلادی، مجموعه دیگری از گوشی های اندرویدی هوآوی در صف دریافت EMUI 10 قرار گرفته اند.

لیست گوشی های هوشمند هوآوی که در ماه جاری میلادی به روزرسانی EMUI 10 را دریافت نموده یا در ادامه دریافت خواهند کرد به توضیح زیر است:

· Huawei P20

· Huawei P20 Pro

· Huawei Mate 10

· Huawei Mate 10 Pro

· Huawei Mate 10 Porsche Design

· Huawei Mate RS Porsche

· Huawei Mate 20 Lite

· Huawei Enjoy 10 Plus

· Huawei Enjoy 10s

· Huawei Nova 5i

اگر منتظر دریافت به روزرسانی EMUI 10 برای گوشی اندرویدی خود هستید اما نام آن در لیست بالا به چشم نمی خورد، بد نیست بدانید محصولات زیر هم در صف دریافت آپدیت جدید در ماه های پیش رو قرار گرفته اند:

· Huawei P Smart

· Huawei P Smart +

· P Smart Z

· Huawei Nova 5

· Huawei Nova 5i Pro

· Huawei Nova 5Z

· Huawei Nova 4

· Huawei Nova 4e

در صورتی که هنوز به روزرسانی EMUI 10 را روی گوشی هوشمند واجد شرایط خود دریافت ننموده اید بهتر است به طور دستی امکان دریافت و نصب آپدیت را آنالیز کنید.

برای این کار به بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود مراجعه نموده با انتخاب گزینه System، گزینه Software Update و پس از آن Check for Updates را انتخاب کنید. در صورت وجود به روزرسانی، آن را دریافت نموده و نصب کنید.

علاوه بر این، می توانید از اپلیکیشن HiCare به منظور آنالیز امکان دریافت به روزرسانی ها بهره ببرید. وارد اپلیکیشن HiCare شده، روی بخش سرویس ها کلیک نموده و آنالیز کنید آیا به روزرسانی برای گوشی هوشمند شما در دسترس قرار گرفته است یا خیر.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 772

به "کدام گوشی های هوآوی در ماه مارس آپدیت EMUI 10 را دریافت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام گوشی های هوآوی در ماه مارس آپدیت EMUI 10 را دریافت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید