هارمونی رقیب چینی اندروید در راه بازار

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سیستم عامل هارمونی برای تلفنهای هوشمند دوم ژوئن (12 خرداد) از سوی شرکت هواوی عرضه خواهد شد.

هارمونی رقیب چینی اندروید در راه بازار

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

عرضه هارمونی بزرگترین حرکت هواوی برای احیا از آسیب ناشی از تحریمهای آمریکا علیه کسب و کار تلفن هوشمندش خواهد بود. استفاده از این سیستم عامل به معنای آن است که هواوی دیگر به اندروید متکی نخواهد بود. تحریمهای آمریکا فراهم کردن پشتیبانی فنی گوگل برای مدلهای جدید تلفن هواوی و همچنین دسترسی به خدمات موبایل گوگل را ممنوع نموده است.

هنوز معلوم نیست آیا هواوی تلفنهای هوشمند جدیدی را همزمان با عرضه هارمونی معرفی خواهد نمود یا این که به روزرسانی برای مدلهای فعلی گوشیهای هواوی انجام خواهد شد.

سیستم عامل هارمونی تلاشی برای خنثی کردن تاثیر تحریمهای 2019 آمریکا خواهد بود که دسترسی به فناوری آمریکایی را برای هواوی ممنوع نموده و توانایی این شرکت برای طراحی تراشه های خود و تامین قطعات از فروشندگان آمریکایی را متاثر نموده است.

هواوی که زمانی بزرگترین سازنده تلفن هوشمند در دنیا بود با سهم بازار چهار درصد در سه ماهه نخست سال 2021، اکنون در رتبه ششم بازار دنیای واقع شده است.

دولت ترامپ این غول مخابراتی را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا معرفی نموده بود اتهامی که هواوی منکر آن شده است.

بر اساس گزارش رویترز، رِن شنگفی، بنیانگذار هواوی هفته جاری از کارکنان این شرکت خواست جرات به خرج داده و در عرصه نرم افزار در دنیا پیشرو باشند تا در بخشهای کسب و کاری فعالیت نمایند که نمی تواند تحت تاثیر تحریمهای آمریکا قرار بگیرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1115

به "هارمونی رقیب چینی اندروید در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هارمونی رقیب چینی اندروید در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید