کبک نخستین دعوتنامه ها را برای متقاضیانی که پروفایل Arrima دارند صادر کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که استان کبک آغاز به صدور دعوتنامه برای آندسته از متقاضیان برنامه اسکیلد ورکر نموده است که در سیستم Arrima ابراز تمایل یا Expression of Interest خود را ثبت نموده اند. متقاضیانی که دعوت شده اند در روز پنجشنبه 4 جولای به وسیله ایمیل آگاه شدند.

کبک نخستین دعوتنامه ها را برای متقاضیانی که پروفایل Arrima دارند صادر کرد

لازم به ذکر است افرادی که دعوتنامه دریافت نموده اند 60 روز زمان دارند تا درخواست کامل خود را برای گواهی انتخاب کبک یا Certificat de sélection du Québec ارائه نمایند. سپتامبر 2018 بود که کبک از سیستم Arrima برای مدیریت بانک متقاضیان برنامه اسکیلد ورکر کبک یاQSWP رونمایی کرد. متقاضیان از Arrima برای ایجاد پروفایل Expression of Interest استفاده می نمایند و سپس آن پروفایل به بانک متقاضیان QSWP ارائه می گردد.

دولت کبک گفته است که در اولین دعوتنامه هایی که لز طریق Arrima صادر شده اند، اولویت با متقاضیانی است که یا از کارفرمای کبکی دارای پیشنهاد کار معتبر بوده و یا واجد یکی از شرایط زیر هستند:

  • درخواستشان برای گواهی انتخاب کبک در 16 ژوئن 2019 به انتها رسیده است و هنگام ارائه درخواست در کبک اقامت موقت داشته اند؛ یا
  • درخواستشان برای گواهی انتخاب کبک در 16 ژوئن 2019 به انتها رسیده است و هنگام ارائه درخواست در کبک مشغول تحصیل و کار بوده اند.

تاریخ 16 ژوئن 2019 روزی است که اصلاحات ایجاد شده در قوانین مهاجرت کبک به تصویب رسید و طی آن درخواست 16 هزار متقاضی مهاجرت به وسیله برنامه اسکیلد ورکر لغو شد.همه درخواست های لغو شده قبل از رونمایی از سیستم Arrima ارائه شده اند؛ وزیر مهاجرت کبک سیستم Arrima را با احتیاجهای بازار کار کبک متناسب تر می داند.

متقاضیانی که در هر یک از این دو دسته اولویت بندی شده ای قرار دارند که درخواستشان لغو شده است، و هنوز پروفایل Arrima ایجاد ننموده اند چنانچه مایل هستند برای دریافت گواهی انتخاب کبک یا به اختصار CSQ در نظر گرفته شوند تا 16 دسامبر 2019 فرصت دارند پروفایل خود را در Arrima بسازند.

وزیر مهاجرت کبک گفته است که از الان تا 16 ژانویه 2020 برای متقاضیان اولویت بندی شده مزبور چندین دور صدور دعوتنامه برگزار خواهد شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1204

به "کبک نخستین دعوتنامه ها را برای متقاضیانی که پروفایل Arrima دارند صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبک نخستین دعوتنامه ها را برای متقاضیانی که پروفایل Arrima دارند صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید