ژاپنی ها چگونه خودرو می خرند؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ژاپن یکی از قدرت های مالی دنیا است. این کشور شیوه متفاوتی در خرید و فروش خودرو دارد.

ژاپنی ها چگونه خودرو می خرند؟

اگر در ژاپن در پی خرید خودرویی می گشت و در پی تست خودروهای مختلف هستید نگران نباشید. در نمایشگاه های خودروی این کشور نمونه هایی از هر خودرو موجود است و می توانید برای تست جایگاه ها سوار خودروی مورد نظر شوید و از راحتی و استاندارد بودن جایگاه اطمینان پیدا کنید.

بخشی از نمایشگاه به ماکت خودروهای موجود در مدل و رنگ های مختلف اختصاص داده شده است. این ماکت ها به مقدار اسباب بازی های کوچک است. در این میان می توانید از دیگر خدمات نمایشگاه های خودروی کشور ژاپن مانند سفارش نوشیدنی و قسمت بازی بچه ها بهره ببرید.

اگر از انتخاب مدل و راحتی جایگاه های خودروی مورد نظر مطمئن هستید می توانید قبل از خرید آن را برای امتحان رزور کنید و در خیابان رانندگی کنید. در صورت موجود نبودن آن خودرو در نمایشگاه می توانید درخواست بدهید و در روزهای آینده خودروی مورد نظر برای تست رانندگی برای شما آماده می گردد.

شرایط خرید خودرو در ژاپن چیست؟

در کشور ژاپن خرید ماشین می تواند به صورت قسطی انجام گردد. شرایط اقساط خودروها بر اساس قراردادهای مختلف به صورت 3 ساله، 5 ساله یا بیشتر است.

اگر خرید خودرو به مرحله سفارش رسید، می توانید آپشن های خودرو را به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

در نمایشگاه های خودرو برای افرادی که متقاضی خودروهای دست دوم هستند نیز امکاناتی در نظر گرفته است. نمایشگاه ها خودروهایی را که دو یا سه سال کارکرده و در حد نو هستند را به قیمت بسیار پایین تر از مدل صفر آن به فروش می رسانند.

شرایط خرید خودروهای کارکرده نیز مانند خودروی صفر است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1431

به "ژاپنی ها چگونه خودرو می خرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپنی ها چگونه خودرو می خرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید