پیشرفت های خوبی در نیروی هوایی داشتیم ، نهاجا خط شکن است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ماموریت های این نیرو به بهترین نحو انجام و در تاریخ ثبت شده است، گفت: شاهد پیشرفت های خوبی در نیروی هوایی هستیم و این شروع راه است.

پیشرفت های خوبی در نیروی هوایی داشتیم ، نهاجا خط شکن است

به گزارش خبرنگاران از مهر، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال 96 دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه شهید ستاری جزو سرآمدان و بهترین ها هستند، گفت: تحصیل علم و دانش در محیط نظامی برای تامین امنیت کشور به کار گرفته می گردد به عبارت دیگر ما امنیت ملتی را تامین می کنیم که ارزش های والای اسلامی در آنجا حاکم است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از ارزش های دینی حراست می نمایند، اضافه نمود: ما برای کشوری تامین امنیت می کنیم که پرچم آن در نهایت به دست منجی عالم بشریت سپرده خواهد شد. ارزش تامین امنیت در ایران اسلامی دوچندان است و باید در کنار آموزش به مسائل تربیتی نیز بپردازیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با تاکید بر اینکه دانشگاه شهید ستاری فرایند رو به رشد و پیشرفت را ادامه می دهد، یادآور شد: با زحمات کارکنان نیروی هوایی شرایط خوبی داریم، اما باید فرایند پیشرفت و رشد در این دانشگاه بیش از پیش ادامه دار باشد تا به مطلوب ترین صندلی ها برسیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دلسوزانه و جهادی، فرهنگ سازمانی را شکل می دهد، گفت: دانشجویان باید مدام مطالبه گر باشند و وقت آن ها به بطالت نگذرد و آموزش های همراه با مهارت را طی نمایند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد: دانش نظری در کنار دانش مهارتی توامان باید پیش رود و هر چه بنیه علمی و دانش در بین دانشجویان قوی تر گردد بهره وری بیشتری در یگان ها وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید از تجربیات پیشکسوتان به خوبی استفاده نمایند، گفت: یک فرمانده، معاون یا مسئول باید بنیه علمی قوی و اشراف اطلاعاتی بالایی داشته باشد و پایه این بنیه در دانشگاه بوده و این شروع راه است.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه تحقق مجاهدت بیرونی مستلزم مجاهدت درونی است، تاکید نمود: فرمانده معظم کل قوا علاقه زیادی به نیروی هوایی دارند و ما این افتخار را داریم که خط شکن هستیم و ماموریت های ما به بهترین نحو انجام و در تاریخ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه آینده نیروی هوایی بسیار درخشان تر از قبل خواهد بود، اضافه نمود: شاهد پیشرفت های خوبی در نیروی هوایی هستیم و قطعاً شما دانشجویان عزیز در رشد این نیرو تاثیرگذار هستید و با کوشش شبانه روزی و ابتکار و نوآوری این نیرو را به سمت تعالی بیشتر پیش ببرید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 934

به "پیشرفت های خوبی در نیروی هوایی داشتیم ، نهاجا خط شکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت های خوبی در نیروی هوایی داشتیم ، نهاجا خط شکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید