سرانجام سفر دبیرکل سازمان ملل به پاکستان و تاکید بر محترم شمردن حقوق مردم کشمیر

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، دبیرکل سازمان ملل در انتها سفر 3 روزه خود به پاکستان بار دیگرموضوع کشمیر را یادآوری نموده و از دولت دهلی نو خواست به رای سازمان ملل احترام بگذارد.

سرانجام سفر دبیرکل سازمان ملل به پاکستان و تاکید بر محترم شمردن حقوق مردم کشمیر

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا مرداد 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در انتها سفر 3 روزه خود به پاکستان باز هم موضوع کشمیر را یادآور شد.

وی توضیح داد: طرفین مناقشه باید به رای سازمان ملل و شورای امنیت عمل نمایند و به مردم کشمیر حق معین سرنوشت را بدهند.

دبیرکل سازمان ملل به موضوع افغانستان نیز اشاره نموده و گفت: امیدواریم کوشش های پاکستان برای به نتیجه رسیدن صلح در افغانستان هر چه سریع تر به نتیجه نهایی برسد.

وی در مورد افزایش امنیت در پاکستان گفت: عملیات های ضد تروریستی ضرب عضب و رد الفساد باعث بهتر شدن امنیت در پاکستان شده است و می تواند ظرفیت های گردشگری را نیز تقویت کند.

گوترش که در آخرین روز سفر خود به شهر لاهور رفته و بناهای تاریخی این شهر را بازدید می کرد گفت: ایالت پنجاب مالامال از زیبایی های طبیعی است و میهمان نوازی مردم پاکستان برای من خاطرات زیبایی رقم زده است.

همچنین حضور در مرز مشترک هند و پاکستان و تماشای ویژه برنامه بسته شدن مرز از برنامه های سفر گوترش بود.

لازم به ذکر است دبیرکل سازمان ملل به منظور در کنفرانس جهانی مهاجرت به پاکستان سفر نموده بود و با رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور نیز جلسه داشت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 77

به "سرانجام سفر دبیرکل سازمان ملل به پاکستان و تاکید بر محترم شمردن حقوق مردم کشمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام سفر دبیرکل سازمان ملل به پاکستان و تاکید بر محترم شمردن حقوق مردم کشمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید