وزارت ارشاد آثار منتخب هنرمندان توان یاب را خریداری می نماید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سید مجید پوراحمدی در بازدید از دومین جشنواره توان یابان هنرمند از خرید آثار این رویداد هنری به وسیله وزارت ارشاد و عضویت 210 هنرمند این عرصه در صندوق اعتباری هنر اطلاع داد.

وزارت ارشاد آثار منتخب هنرمندان توان یاب را خریداری می نماید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در دومین جشنواره و نمایشگاه توان یابان هنرمند (همام) ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه از نزدیک با آثار هنرمندان حاضر در این رویداد هنری آشنا شد و در جریان فرایند برگزاری آن نهاده شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید دو ساعته خود در فضایی صمیمی با هنرمندان توان یاب به گفت و گوی با آن ها پرداخت و از نزدیک در جریان آثار ارائه شده نهاده شد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن شنیدن مسایل و مسائل هنرمندان توان یاب، قول مساعد داد تا تمامی موارد مطرح شده را تک تک به وسیله همکاران صندوق اعتباری هنر پیگیری و به خاتمه نتیجه برساند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بعلاوه ضمن ستودن آثار ارائه شده در این نمایشگاه، از تحت پوشش قرار دادن تمامی 210 هنرمند شرکت نماینده توان یاب در این نمایشگاه در صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع داد و گفت: در اولین فرصت ممکن با هماهنگی مسئولان و دست اندرکاران این نمایشگاه در مورد هماهنگی برای عضویت این افراد اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

پوراحمدی بعلاوه حمایت و یاری به هنرمندان به ویژه هنرمندان توان یاب را وظیفه صندوق اعتباری هنر برشمرد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره وزارتخانه در دولت مردمی همیشه بر حمایت همه جانبه از اصحاب فرهنگ و هنر تاکید داشته و دارد. از این رو حضور بنده نیز در راستای همین سیاستگذاری و اولویت دولت مبنی بر یاری و حمایت از هنرمندان صورت گرفت.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همگان به ویژه مسئولان دعوت کرد تا با حضور خود در چنین نمایشگاه ها و جشنواره ها ضمن دلگرمی هنرمندان توان یاب برای ادامه راه و کوشش آنها، با خرید آثار، انگیزه ای برای ادامه راستا این قشر فرهیخته فراهم نمایند.

دومین جشنواره همام (جشنواره تخصصی ویژه توان یابان کشور) با نمایش 240 اثر خوشنویسی، نقاشی و صنایع دستی از هنرمندان توان یاب از روز آدینه ششم اسفند ماه شروع به کار و تا 10 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری صبا دایر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1452

به "وزارت ارشاد آثار منتخب هنرمندان توان یاب را خریداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ارشاد آثار منتخب هنرمندان توان یاب را خریداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید