ورود خودروهای پلاک غیربومی به بندرعباس و بندرخمیر ممنوع است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در بندرعباس، این شهرستان در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار گرفته است.

ورود خودروهای پلاک غیربومی به بندرعباس و بندرخمیر ممنوع است

علی رئوفی صبح امروز(12 فروردین ماه)در این خصوص، مطرح نمود: علاوه بر بندرعباس، شهرستان بندرخمیر نیز در شرایط نارنجی شیوع کرونا واقع شده است و تا زمان خروج از این شرایط، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر و همچنین ورود خودروهای شخصی پلاک بومی این شهرستان به سایرشهرها ممنوع است.

وی ادامه داد: با توجه به نارنجی شدن شرایط شیوع کرونا در بندرعباس، مسافرانی که در این شهرستان حضور دارند، باید این شهرستان را ترک نمایند و در غیر این صورت با جرائم سنگین از سوی پلیس راهور روبرو خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه نمود: در شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر، مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و دو باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی، فعالیت نمایند.

رئوفی توضیح داد: همچنین در این دو شهرستان ، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور 50% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: سایر شهرستان های استان هرمزگان نیز در شرایط زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که در این شهرستان ها، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود و کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروها در تمامی شهرستان های استان هرمزگان، از ساعت 22 الی سه بامداد، اعمال می گردد.

رئوفی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین روز طبیعت، تجمع در پارک ها، بوستان ها و سواحل ممنوع است و به طور جدی از مردم شریف هرمزگان می خواهیم برای یاری به کاهش ابتلا به کرونا، در این روز در خانه بمانند و از حضور پارک ها، بوستان ها و سواحل و دیگر مناطق خودداری نمایند.

وی اعلام کرد: مردم هرمزگان، همان طور که تا کنون همکاری خوبی داشته اند، همچنان با توجه به خطر جدی ویروس و بیماری کرونا، با جدیت و برای پیشگیری از این بیماری تمامی دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و خودداری از هرگونه تجمع و مراسمات عروسی، ختم، دورهمی و مهمانی را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 989

به "ورود خودروهای پلاک غیربومی به بندرعباس و بندرخمیر ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود خودروهای پلاک غیربومی به بندرعباس و بندرخمیر ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید