والیبال ساحلی انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل قطر

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین ملاقات خود در مرحله نهایی انتخابی المپیک پیروز به حذف قطر شدند تا دو گام دیگر تا توکیو فاصله داشته باشند.

والیبال ساحلی انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از امروز (آدینه) به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند شروع شد و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد. هشت کشور چین، استرالیا، ایران، تایلند، نیوزیلند، قطر، عمان و اندونزی در این رقابت ها برای یک سهمیه قاره کهن آسیا با یکدیگر مسابقه می دهند.

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران که در سید سوم قرار داشتند، از ساعت 8 صبح به وقت محلی در نخستین روز این رقابت ها و در ملاقات افتتاحیه گروه مردان به مصاف تیم های ملی قطر (سید ششم) رفتند.

تیم ملی الف ایران (بهمن سالمی - آرش وکیلی) دو بر یک مغلوب تیم الف قطر (عصام - مجید) شدند. ملی پوشان کشورمان ست نخست این مسابقه را 21 بر 19 به سود خود انتها دادند، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 18 و 19 بر 17 مغلوب حریف خود شدند.

در دیگر مسابقه همزمان، تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی - حامد میرزاعلی) در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 17 تیم ملی ب قطر (ثمود - عبداله) را شکست داد و با توجه به ناکامی تیم ملی الف ایران، جدال دو کشور ایران و قطر به مسابقه سوم و طلایی کشیده شد.

در مسابقه طلایی با تصمیم آق محمد سلاق سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی کشورمان، تیم ملی ب ایران به مصاف تیم ملی الف قطر رفت و پیروز به شکست این تیم در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 12 و 21 بر 9 شد تا والیبال ساحلی ایران یک گام دیگر به المپیک توکیو نزدیک گردد.

عمان و استرالیا نیز امروز برابر یکدیگر صف آرایی کردند و استرالیا با کسب دو پیروزی متوالی عمان را از دور مسابقات حذف کرد و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی شد. ملاقاتهای مرحله نیمه نهایی فردا (شنبه) برگزار خواهد شد.

در دیگر مسابقات روز نخست چین به مصاف اندونزی می رود و نمایندگان نیوزیلند نیز با تایلند میزبان روبه رو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1117

به "والیبال ساحلی انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ساحلی انتخابی المپیک، فزونی ایران مقابل قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید