تور اروپا: والیبال جوانان دنیا ، تقابل ملی پوشان ایران با تیم دوم اروپا در نخستین گام

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دنیا از امروز (پنج شنبه) در ایتالیا و بلغارستان شروع می گردد.

تور اروپا: والیبال جوانان دنیا ، تقابل ملی پوشان ایران با تیم دوم اروپا در نخستین گام

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی اش در رقابت های والیبال جوانان دنیا، به مصاف بلژیک می رود.

طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف از اول تا یازده مهر 1400 به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که در گروه C با تیم های آرژانتین، بلژیک و مراکش همگروه است، در نخستین مسابقه خود به مصاف بلژیک می رود که این ملاقات از ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (پنج شنبه) به وقت تهران شروع می گردد.

تیم های روسیه و بلژیک به اسم تیم های اول و دوم قاره اروپا سهمیه این مسابقات را به دست آوردند. تیم های ایتالیا و بلغارستان هم به اسم میزبان در این دوره از رقابت ها حضور دارند. البته بلژیک در رقابت های قهرمانی جوانان سال 2020 اروپا به مقام سومی و مدال برنز دست یافت.

سفر کوتاه مدت به ایتالیا و شرایط آب وهوایی همسان با بلژیک از دیگر نکات مثبت این تیم در مسابقه برابر ایران است که با آمادگی جسمانی مناسب در این بازی شرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1236

به "تور اروپا: والیبال جوانان دنیا ، تقابل ملی پوشان ایران با تیم دوم اروپا در نخستین گام" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور اروپا: والیبال جوانان دنیا ، تقابل ملی پوشان ایران با تیم دوم اروپا در نخستین گام" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: والیبال جوانان دنیا ، تقابل ملی پوشان ایران با تیم دوم اروپا در نخستین گام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید