هدفون بی سیم بعدی سامسونگ، گلکسی بادز Beyond نام خواهد داشت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، این طور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد هدفون بی سیم جدید خود را با نام گلکسی بادز Beyond رونمایی و راهی بازار کند.

هدفون بی سیم بعدی سامسونگ، گلکسی بادز Beyond نام خواهد داشت

حدود نه ماه پیش بود که سامسونگ از هدفون گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد. سه ماه قبل هم محصولی پیشرفته تر مجهز به قابلیت حذف نویز اکتیو تحت عنوان گلکسی بادز لایو با طراحی لوبیایی شکل و جالب راهی بازار شد. با توجه به فروش خوب این محصولات، بدیهی است سامسونگ به فراوری نسخه های جدیدتر هم ادامه دهد.

تا به این لحظه خبرهای زیادی در این رابطه منتشر نشده اما به نظر می رسد غول کره ای میخواهد نسل جدید هدفون های بی سیم خود را با نام گلکسی بادز Beyond رونمایی کند. به گزارش وب سایت 9to5Google، سامسونگ به تازگی نام تجاری گلکسی بادز Beyond را در دسته هدفون ها و هدست های بی سیم به ثبت رسانده و همین موضوع هم این حدس ها را به وجود آورده که این شرکت نماینده جدید خود را این گونه نام گذاری خواهد نمود.

در رابطه با اینکه گلکسی بادز جدید چه قابلیت هایی برای عرضه دارد هیچ اطلاعی نداریم چون این اولین باری است که در رابطه با این موضوع خبری منتشر شده و تنها به نام آن اشاره دارد. همچنین از طراحی ظاهری این محصول هم بی خبریم. با این حال به نظر می رسد سامسونگ میخواهد این محصول را به عنوان جانشین گلکسی بادز پلاس راهی بازار کند که به تولد 1 سالگی خود هم نزدیک می گردد.

  • مقایسه گلکسی بادز لایو با گلکسی بادز پلاس

اگر این هدفون جدید قرار است جانشین گلکسی بادز پلاس باشد، بنابراین باید انتظار داشته باشیم با قیمتی کمتر از گلکسی بادز لایو راهی بازار گردد. سامسونگ بادز لایو را 169 دلار قیمت گذاری کرد. به همین خاطر می توان انتظار داشت بادز Beyond حدود 149 دلار قیمت داشته باشد.

در رابطه با زمان رونمایی از این محصول خبری در اختیار نداریم. اما سامسونگ معمولا این گجت ها را به همراه پرچم دارهای جدید خود معرفی می نماید. بدین ترتیب می توان انتظار داشت گلکسی بلادز Beyond به همراه سری گلکسی S21 و در ماه ژانویه سال آینده میلادی معرفی و اندکی بعد هم راهی بازار گردد.

  • گلکسی S21 چگونه می تواند آیفون 12 را از میان بردارد؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 716

به "هدفون بی سیم بعدی سامسونگ، گلکسی بادز Beyond نام خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون بی سیم بعدی سامسونگ، گلکسی بادز Beyond نام خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید