معرفی 15 کارمند متخلف در لرستان به هیات تخلف اداری

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیرکل بازرسی لرستان گفت: 15 کارمند متخلف در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی در امسال به هیأت تخلف اداری لرستان معرفی شدند.

معرفی 15 کارمند متخلف در لرستان به هیات تخلف اداری

سعید رازانی مدیرکل بازرسی لرستان بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سامانه الکترونیکی پایش ساختمان های ناایمن با هدف ثبت بازدید، تخلف از سوی ناظرین ایجاد خواهد شد. شهرداری باید اقدامات، پیگیری و نظارت ها را در این سامانه ثبت کند، انجام وظایف و کوتاهی از سوی هر فرد مشخص خواهد شد.

رازانی گفت: همکاری شهرداری در این راستا لازم است بعلاوه فعالیت ناظرین ثبت می گردد و گام موثری برای جلوگیری از ایجاد ساختمان ناامین خواهد بود.

او ادامه داد: گستردگی فعالیت سازمان بازرسی بالا است، اما نظارت و بازرسی برنامه ای بر عملکرد دستگاه های اجرایی بخوبی صورت می گیرد بعلاوه بازرسی موردی در مورد تخلفات و مسائل احتمالی در ارگان های مختلف صورت می گیرد.

مدیرکل بازرسی لرستان اضافه کرد: نحوه خدمت رسانی به مردم و ارایه خدمات بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است در این راستا تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر الکترونیکی کردن نظارت است، اما زیرساخت های لازم باید ذر لرستان فراهم گردد.

رازانی تلفن 136 بصورت 24 ساعته را برترین راه ارتباطی مردم با سازمان بازرسی بیان نمود و خواستار مشارکت حداکثری مردم برای رفع کردن مسائل در دستگاه های اجرایی شد.

او بیان نمود: وظیفه نظارت بر دستگاه های اجرایی به عهده اداره کل بازرسی است و این اقدام با گستردگی بسیار همراه بوده و به ناچار برپایه محور های مشخص بازدید صورت می گیرد.

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: مسائل آزادراه خرم آباد - بروجرد آنالیز و اقدامات برای رفع کردن آن در دست آنالیز است، آنتن دهی، دوربین کنترل سرعت و روشنایی این آزادراه به دستگاه های اجرایی مرتبط اعلام و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

رازانی بیان نمود: بخشی از پوشش دهی آنتن در آزادراه خرم آباد - بروجرد برعهده اپراتور های ایرانسل و همراه اول است که رایزنی شده و با رعایت ضوابط فنی مسائل در اسرع وقت رفع می گردد.

او ادامه داد: سامانه الکترونیکی پایش ساختمان های ناایمن با هدف ثبت بازدید، تخلف از سوی ناظران ایجاد خواهد شد.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1576

به "معرفی 15 کارمند متخلف در لرستان به هیات تخلف اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 15 کارمند متخلف در لرستان به هیات تخلف اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید