افزایش میانگین قدی نوجوانان والیبال ایران در سال 2022

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، با توجه به برنامه ریزی رقابت های جهانی 2021 و آسیایی 2022 که از سوی فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون والیبال آسیا انجام گرفت، در راستای استراتژی و برنامه چهارساله والیبال ایران، محمدرضا داورزنی از سال گذشته راهنمایی تیم ملی نوجوانان 2022 را به محمد وکیلی سپرد تا فرایند شناسایی و استعدادیابی بازیکنان تیم ملی نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 1401 از دو سال قبل از شروع این رقابت ها شروع گردد.

افزایش میانگین قدی نوجوانان والیبال ایران در سال 2022

بر این اساس رئیس فدراسیون والیبال روز گذشته در نشستی با محمد وکیلی به آنالیز برنامه و گزارش امور اجرا شده برای شناسائی و پرورش استعدادهای والیبال ایران در استان های کشور پرداخت و برنامه های آینده این تیم را برای افزایش شاخصه ها فنی انتخاب بازیکنان و اردوی های آماده سازی مورد آنالیز قرار داد.

تاکید بر تسریع برنامه های آماده سازی این تیم و افزایش میانگین قدی تیم ملی نوجوانان کشورمان در سال 2022 از جمله مهمترین محورهای این جلسه بود.

بر این اساس تا کنون طرح صحت سنجی در 25 استان کشور اجرا شده است و مقرر شد در هماهنگی با هیات های استانی این طرح در 6 استان به جای مانده یزد، فارس، لرستان، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در اسرع وقت برنامه ریزی و انجام گردد.

ثبت نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401 در قالب طرح صحت سنجی (تست گیری) از چهارم اسفندماه سال 1399 شروع شد و تا هفتم فروردین ماه 1400 (سرانجام مهلت)، یک هزار و 196 بازیکن برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1210

به "افزایش میانگین قدی نوجوانان والیبال ایران در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش میانگین قدی نوجوانان والیبال ایران در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید