مشخصات و تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 11T لو رفت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدتی قبل گوشی های سری ردمی نوت 11 رسما معرفی شدند که متشکل از سه گوشی ردمی نوت 11، 11 پرو و 11 پرو پلاس است. در حال حاضر این گوشی ها فقط در بازار چین حضور دارند و طبق شایعات اوایل 2022 همراه با چیپست های اسنپدراگون راهی بازارهای جهانی خواهند شد. اما حالا طبق یک گزارش نو، ردمی نوت 11T در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) در کشور هند معرفی خواهد شد.

مشخصات و تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 11T لو رفت

گفته می گردد ردمی نوت 11T مانند ردمی نوت 11 از چیپست Dimensity 810، نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 وات بهره می برد. همچنین این گوشی با اندروید 11 راهی بازار می گردد و کاربران برای خرید آن می توانند بین 3 مدل 6/64، 6/128 و 8/128 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند.

در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اولترا واید 8 مگاپیکسلی تعبیه شده و برای دوربین سلفی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی انجام وظیفه می کند. این یعنی از نظر دوربین ها هم هیچ تفاوتی بین گوشی های نوت 11T و نوت 11 وجود ندارد. بر اساس گزارش منتشر شده، این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی راهی بازار می گردد ولی هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن فاش نشده است.

شیائومی از جمله شرکت هایی است که زیرمجموعه های زیادی دارد و ردمی یکی از مهم ترین زیرمجموعه های این شرکت محسوب می گردد که طی سال های گذشته به لطف عرضه محصولات باکیفیت و ارزان قیمت توانسته مورد توجه میلیون ها کاربران در سرتاسر جهان قرار بگیرد. این شرکت در حوزه هایی مانند گجت های پوشیدنی و لپ تاپ هم فعالیت دارد که در این حوزه ها هم با موفقیت قابل توجهی روبرو شده است.

مدتی قبل مدیرعامل ردمی اعلام کرد که آمار فروش گوشی های سری ردمی نوت از 240 میلیون رد شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته مجموع آمار فروش این گوشی ها فقط 140 میلیون بود. ردمی اخیرا توجه بیشتری به فروشگاه های فعال در سرتاسر جهان نشان داده و با افزایش تعداد آن ها، توانسته نفوذ خود را در بازارهای مختلف به طور قابل توجهی بیشتر کند.

ردمی نوت 11T قرار است جای نوت 10T را پر کند که مدل ریبرند شده پوکو M3 پرو محسوب می گردد و مهم ترین تفاوت آن ها به طراحی این دو گوشی برمی گردد. حالا ردمی نوت 11T هم نسخه ریبرند پوکو M4 پرو است که آن هم نسخه ریبرند ردمی نوت 11 است و فقط در زمینه طراحی تفاوت اندکی با یکدیگر دارند. همانطور که می بینید، شیائومی به عرضه گوشی های یکسان ولی با نام های متفاوت همچنان علاقه زیادی دارد و معلوم نیست که بالاخره چه زمانی این رویکرد کنار گذاشته می گردد.

بر اساس شایعات، ردمی نوت 11 پرو و نوت 11 پرو پلاس هم تحت عنوان شیائومی 11i و 11i HyperCharge راهی بازار هند خواهند شد ولی اینکه امسال یا سال 2022 به دست کاربران هندی می رسند، هنوز تعیین نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1316

به "مشخصات و تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 11T لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 11T لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید