مدیرعامل آلومینیوم: زمین بی کیفیت استادیوم فولاد از تلویزیون مانند چمن سانتیاگو برنابئوست!، پرسپولیس دقیقه 90 از فروش پاکدل منصرف شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک معتقد است چمن استادیوم شهدای فولاد شرایط بسیار بدی دارد و تنها از ظاهری زیبا برخوردار است.

مدیرعامل آلومینیوم: زمین بی کیفیت استادیوم فولاد از تلویزیون مانند چمن سانتیاگو برنابئوست!، پرسپولیس دقیقه 90 از فروش پاکدل منصرف شد

حمید محرابی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان گفت: ما به بازیکنان آلومینیوم اعتماد کامل داریم و سال جاری فصل دوم حضور در لیگ برتر را سپری می کنیم. در خانه قهرمان سوپرجام بازی کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. البته در اراک سه گل به فولاد زدیم و ان شاءالله این نتیجه را جبران می کنیم.

فولادی ها یکی پس از دیگری روی زمین می افتادند و زمینی بی کیفیت داشتند

وی با اشاره به اینکه خطیبی از اتلاف وقت بازیکنان فولاد صحبت نموده بود، توضیح داد: وقتی فولاد به گل رسید، بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری روی زمین می افتادند و می خواستند سه امتیاز را حفظ نمایند. این موضوع هم یک تاکتیک شده است. فولاد سرمایه گذاری زیادی نموده، اما زمین استادیوم این تیم بی کیفیت است. چمن استادیوم شهدای فولاد از تلویزیون مانند استادیوم سانتیاگو برنابئوست، اما از نزدیک اصلاً کیفیت ندارد.

مرادی، جدی و پاکدل اولویت ما بودند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا همه نفرات مدنظر رسول خطیبی در نقل وانتقالات زمستانی جذب شده اند یا خیر، به خبرنگاران گفت: بعضی باشگاه ها با ما همکاری نکردند که آنها هم شرایط خودشان را داشتند. بابک مرادی، امیرحسین جدی و حامد پاکدل، اولویت ما در نقل وانتقالات بودند که پس از انتقال مرادی به طرفدار، کوشش کردیم جدی را به خدمت بگیریم.

پرسپولیس در دقیقه 90 از فروش پاکدل منصرف شد

محرابی در خصوص ناکامی آلومینیوم در جذب جدی و پاکدل اعلام کرد: باشگاه پیکان ابتدا رقم بالایی برای رضایت نامه جدی اعلام کرد و سپس از فروش او منصرف شد. با شرایط پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس و ابتلای چند مهاجم این تیم به کرونا، نتوانستیم پاکدل را جذب کنیم و این باشگاه در دقیقه 90 از انتقال او منصرف شد. در پی جذب میلاد جهانی هم بودیم که پس از توافق میان ذوب آهن و سپاهان، به سپاهان ملحق شد.

بازیکنی که 10 میلیارد تومان خرج رضایت نامه او می شود، 12 میلیارد می خواهد

وی درباره افزایش قیمت بازیکنان لیگ رجحان اعلام کرد: بعضی باشگاه ها، قیمت بازیکنان را خیلی بالا می برند. یک مربی پیش تر گفته بود بازیکنی که برای مذاکره بیاید، برنمی شود و هر رقمی بخواهد به او می دهیم. پس سایر باشگاه ها چه نمایند؟ باشگاهی اعلام می نماید که رضایت نامه بازیکنش را در ازای دریافت 10 میلیارد تومان صادر می نماید که باشگاه دیگر هم این مبلغ را پرداخت می نماید. این بازیکن سال آینده قرارداد 12 میلیارد تومانی می خواهد.

پرسپولیس می خواهد شکست در بازی رفت را جبران کند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک راجع به ملاقات شاگردان خطیبی با پرسپولیس و اینکه آلومینیوم، گربه سیاه قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر محسوب می شود، عنوان نمود: پرسپولیس تیمی بزرگ و قابل احترام است، اما آلومینیوم هم پدیده لیگ به شمار می رود و بازیکنان ما تحت تأثیر نام بازیکنان و مربیان حریف قرار نمی گیرند. پرسپولیس هم دوست ندارد این تعابیر (گربه سیاه) دنبالش باشد و کوشش می نماید شکست در بازی رفت را جبران کند. بازیکنان ما با تمام توان به زمین می فرایند.

بازیکنان ما در تعطیلی لیگ کرونا گرفتند و تمرین درستی نداشتند

محرابی در خصوص پیشنهاد یحیی گل محمدی درباره تعطیلی موقت لیگ برتر به علت ابتلای اعضای تیم ها به ویروس کرونا گفت: تعدادی از بازیکنان ما در تعطیلی لیگ برتر به کرونا مبتلا شدند. آنها تمرینات درستی نداشتند و مقابل فولاد هم خوب بازی نکردند. ابتلای چهار بازیکن باعث می شود هزینه های باشگاه برای این نفرات از بین برود و ما از این پیشنهاد (تعطیلی لیگ برتر) استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1436

به "مدیرعامل آلومینیوم: زمین بی کیفیت استادیوم فولاد از تلویزیون مانند چمن سانتیاگو برنابئوست!، پرسپولیس دقیقه 90 از فروش پاکدل منصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل آلومینیوم: زمین بی کیفیت استادیوم فولاد از تلویزیون مانند چمن سانتیاگو برنابئوست!، پرسپولیس دقیقه 90 از فروش پاکدل منصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید