مدافع تیم ملی جانشین سیدجلال حسینی در پرسپولیس

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدتی است که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش فوتبال کشورمان با پرسپولیس تمرین می نماید تا به مرز آمادگی برسد. گنجی که با باشگاه شنزن چین قرارداد دارد، دچار مصدومیت شده بود و حالا برای کسب آمادگی در دوران نقاهت، با سرخپوشان تمرین می نماید. این ماجرا، باعث شد تا پرده از راز قدیمی او هم برداشته گردد.

مدافع تیم ملی جانشین سیدجلال حسینی در پرسپولیس

پورعلی گنجی تا به حال بار ها گفته بود قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد و می خواهد برای یکی از 2 تیم بزرگ مرکز توپ بزند؛ بنابراین همواره این سؤال وجود داشت که او پرسپولیسی است یا استقلالی و حالا خود گنجی پاسخ آن را روشن نموده است. مرتضی حتی در جدیدترین مصاحبه اش گفته به زودی با پرسپولیس قرارداد می بندد و برای این تیم بازی می نماید.

به نظر می رسد در آینده ای نه چندان دور مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس جانشین جلال حسینی خواهد شد. کاپیتان فعلی سرخ ها یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود که نقش پررنگی هم در قهرمانی های پیاپی این تیم داشته است. با این حال در ماه های اخیر زمزمه های زیادی در خصوص بازنشستگی حسینی در خاتمه فصل به گوش می رسد. او در فهرست کسانی واقع شده است که آخر فصل قراردادشان خاتمه می یابد، اما باشگاه فعلا برنامه ای برای تمدید قرارداد این بازیکن نداشته است.

حتی گفته می گردد شاید حسینی برای فصل آینده به کادر فنی سرخپوشان ملحق گردد. درصورتی که حضور پورعلی گنجی در پرسپولیس برای ابتدای لیگ بعد رسمی گردد، خداحافظی جلال هم تقریبا قطعی خواهد شد. هرچند شاید گنجی فعلا ترجیح بدهد دلار جمع کند و بازگشتش به لیگ ایران را به تعویق بیندازد.

همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1470

به "مدافع تیم ملی جانشین سیدجلال حسینی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع تیم ملی جانشین سیدجلال حسینی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید