قرارداد آرات حسینی با سپاهان فسخ شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، آرات حسینی از چند ماه پس از تولد خود به واسطه ویدئوهایی که از او در فضای مجازی منتشر می شد به معروفیت رسید و پس از بازتاب این ویدئوها در صفحات پربازدید فوتبالی از جمله 433 و ESPN معروفیت او جهانی شد و در نهایت هم پدر آرات، او را به انگلیس برد تا او برای مدتی در آموزشگاه لیورپول تمرین کند.

قرارداد آرات حسینی با سپاهان فسخ شد

اما حضور آرات در آموزشگاه لیورپول به عقد قرارداد با این باشگاه منتهی نشد و در شرایطی که صحبت از حضور او در بارسلونا مطرح بود، خانواده حسینی به ایران بازگشتند؛ اتفاقی که پدر آرات علت آن را عدم تطابق او با آب و هوای انگلیس و بعلاوه سختگیری های فیفا برای سفر به اسپانیا و حضور در آموزشگاه بارسلونا توصیف کرد.

با این حال در اسفندماه 1401 باشگاه سپاهان با انتشار تصویری از آرات حسینی در کنار محمدرضا ساکت، اعلام کرد که این کودک نابغه ایرانی از این پس در آموزشگاه سپاهان به فعالیت خواهد پرداخت اما روز گذشته و تنها حدود دو ماه بعد از این خبر، روز گذشته پدر آرات با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، از انتها این همکاری اطلاع داد.

در همین خصوص با محمد حسینی، پدر آرات، تماس گرفتیم تا از او درباره این ماجرا سوال کنیم. حسینی در ابتدا مطرح نمود: ما از ابتدا هم قراردادی با سپاهان نبستیم اما با توجه به اینکه سپاهان اعلام نموده و استوری گذاشته بود، ما هم مجاب شدیم استوری را منتشر کنیم. به اصفهان رفتیم اما مسائلی که در فکر من بود، برآورده نشد.

او شرح داد: سپاهان قرار بود خانه ای در اختیار ما قرار بدهد اما مکانی که در اختیار ما قرار دادند طوری بود که مادر آرات حتی نمی توانست غذا بپزد و ما حتی لباسشویی هم نداشتیم. پس از مدتی یک مربی دیگر هم به آنجا آمد و ما هم اذیت می شدیم و از طرفی ما روی تغذیه آرات هم حساس هستیم و اصلا غذای بیرون را به او نمی دهیم و امکانات لازم را هم نداشتیم.

پدر آرات درباره شرایط تمرینی او در آموزشگاه سپاهان گفت: ما اصلا وارد تمرینات تیمی نشده بودیم و با توجه به اینکه آرات تازه آمده بود، باید مدتی را به صورت اختصاصی تمرین می کرد و سپاهان هم یک مربی به نام آقای سعید بیات در اختیار ما قرار داد که واقعا عالی بود اما با توجه به شرایطی که داشتیم، تصمیم به ترک اصفهان گرفتیم.

حسینی با گلایه از باشگاه سپاهان اعلام کرد: روز اولی که رفتیم، من با شخصی صحبت کردم که می گفت پیج آرات دنبال نمایندگان زیادی دارد و برند محسوب می گردد و ما هم برند خودمان را داریم؛ شما دیگر برای جاهای دیگر تبلیغ نکنید و 6 برندی را که ما داریم، تبلیغ کنید. من حس کردم هدف سپاهان تبلیغات در پیج آرات است و می خواهند برای مثال اگر 100 میلیون هزینه نموده اند، چند برابر آن را به دست بیاورند.

او در ادامه گفت: آرات یک برند است و فکر می کنم سپاهان هم قصد استفاده از این برند را داشت. پیج آرات شش میلیون دنبال نماینده دارد و اگر بخواهیم در آن تبلیغ کنیم، در بدترین حالت و با کمترین تبلیغ روزی دو میلیون عایدی دارد اما من مدت هاست که سالی یک تبلیغ هم نمی کنم. اگر من فیلمی از آرات با لباس سپاهان منتشر کنم، ممکن است پیج 433 و ... هم بازنشر نمایند و چند میلیون نفر می بینند و سپاهان می توانست بیشتر هزینه های خودش را از پیج آرات بردارد اما در این بین چه چیزی عاید ما می شد؟ من اگر بخواهم روزی سه تبلیغ کنم، می توانم برترین خانه را اصفهان بگیرم و برترین زندگی را داشته باشم اما در آن شرایطی که برای ما مهیا شده بود، آرات حتی غذای مناسب هم نمی توانست بخورد.

حسینی اضافه نمود: مدام می گفتند ما بزرگترین آموزشگاه ایران هستیم اما من هنوز آموزشگاه آنها را ندیده بودم و حتی همان ابتدا که من مصاحبه کردم و گفتم در مسیر قشم هستم به من گفتند چرا این حرف را زدی؟ این برای وجهه ما خوب نیست، ما بزرگترین آموزشگاه آسیا هستیم و امکاناتی داریم که هیچ باشگاهی ندارد. در صورتی که آرات هم یک برند است و شما قطعا آنها هم به خاطر آن برند جلو آمده بودند. به فرض که فوتبال آرات هم ضعیف باشد اما چطور باید با یک برند برخورد کرد؟

پدر آرات درباره واکنش باشگاه سپاهان به جدایی او شرح داد: من قصد داشتم باشگاه را از این تصمیم مان آگاه کنم و به ما گفتند فلان روز به شما جواب می دهیم اما هر بار قرار را عقب انداختند و در نهایت هم من به صورت یک طرفه این تصمیم را گرفتم. قرار بود چهارشنبه به من جواب بدهند اما گفتند پنجشنبه بیا و باز هم پنجشنبه گفتند درخواستت را بنویس و بعد از بازی سپاهان بیا. بعد از بازی دوباره گفتند درخواستت را بنویس که من هم گفتم شما را به خیر و ما را به سلامت. بعد از اینکه من این موضوع را اعلام کردم هم هیچ تماسی با من نداشتند.

او در مورد برنامه آرات برای آینده گفت: مسیر ادامه دارد و باید فکر کنیم و تصمیم بگیریم. فعلا آرات تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال می نماید که شاید هم به مدت یک سال به دبی برویم؛ البته هنوز قطعی نیست و باید درباره این موضوع بیشتر فکر کنم.

او در انتها در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قبلا اعلام نموده بود هدف آرات حضور در اسپانیا است، چه زمانی به این کشور سفر خواهند کرد؟ گفت: فعلا تعیین نیست. از تاریخی که مدنظر خودم بود، یک ماه گذشته و هنوز هم نرفته ایم، چون شرایط تمرینی آرات خوب نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1666

به "قرارداد آرات حسینی با سپاهان فسخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد آرات حسینی با سپاهان فسخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید