فستیوال ادبی کتابخانه عمومی نیویورک برای تقویت حس مشترک انسان ها

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک دیلی نیوز، کتابخانه عمومی شهر نیویورک برای اولین بار از تاریخ تاسیس این کتابخانه در نظر دارد یک فستیوال ادبی به صورت مجازی برای کاربران خود برگزار کند. در این فستیوال قرار است به صورت رایگان کتاب های انگلیسی زبان و کتاب هایی به زبان های دیگر در اختیار کاربران از سراسر دنیا قرار داده گردد.

فستیوال ادبی کتابخانه عمومی نیویورک برای تقویت حس مشترک انسان ها

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مسئولان کتابخانه عمومی نیویورک می گوید فستیوال ادبی مذکور به مدت دو هفته از 30 ماه آوریل برگزار خواهد شد که قرار است یک سری منابع آنلاین کتابخانه همراه کتاب های چاپی اسکن شده در اختیار کاربران قرار داده گردد.

آدریانا هایوارد مدیر خدمات عمومی کتابخانه در اظهارنظری درباره این فستیوال می گوید: در شرایط کنونی پاندمی کرونا در سراسر دنیا انسان ها باید حس مشترک بین خود را تقویت نمایند و از یکدیگر مطالب آموزنده یاد بگیرند و یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به این مهم ادبیات و کتاب است. وی گفت: امیدواریم با برگزاری این فستیوال بتوانیم تا حدودی به این هدف برسیم.

رئیس بخش خدمات کتابخانه عمومی نیویورک گفت: در فستیوال دو هفته ای رمان های مختلفی از نویسندگان سراسر دنیا که به زبان انگلیسی ترجمه شده است به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. از بین این رمان ها می توان به آثاری از اورهان پاموک رمان نویس مشهور ترک اشاره نمود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1024

به "فستیوال ادبی کتابخانه عمومی نیویورک برای تقویت حس مشترک انسان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال ادبی کتابخانه عمومی نیویورک برای تقویت حس مشترک انسان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید