فرهنگسراى نیاوران میزبان نمایشگاه نقاشی معراج مسیح آذری

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران (پانا) - با حمایت فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه معراج 26 آذرماه در گالری شماره 2 برپا خواهد شد.

فرهنگسراى نیاوران میزبان نمایشگاه نقاشی معراج مسیح آذری

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه با 33 اثر از این هنرمند، در ابعاد مختلف در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آثار این نمایشگاه با تکنیکهای پاستل گچی و رنگ و روغن و با سبک سورئال و اکسپرسیونیسم می باشد.

معصومه آذری(مسیح)متولد سال 1364 دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اقتصادی با 18 سال سابقه نقاشی با تکنیک پاستل گچی و رنگ و روغن با سبک های سورئال و اکسپرسیونیسم می باشد.

این هنرمند، هدف از برگزاری این نمایشگاه را پرداختن به موضوع طبیعت،انگیزه و اشتیاق برای پرواز به درون عنوان نموده و امیدوار است که همه انسانها این حس را تجربه نمایند. چرا که پس از پرواز، معراج در نزدیکی ما واقع شده است .

آذری اضافه نمود: دوره طراحی را در کنار استاد منوچهر موغاری گذراندم و پس از شرکت نمودن در سه نمایشگاه گروهی، اولین نمایشگاه انفرادی را با نام شوق پرواز درون اجرا نمودم و عشق در درونم مرا به کهکشان برد آنجاییکه هوای معراج بر مشامم جاری گشت ...

این نمایشگاه از 26 آذر تا 4 دیماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1361

به "فرهنگسراى نیاوران میزبان نمایشگاه نقاشی معراج مسیح آذری" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرهنگسراى نیاوران میزبان نمایشگاه نقاشی معراج مسیح آذری" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگسراى نیاوران میزبان نمایشگاه نقاشی معراج مسیح آذری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید