عکس یلدایی مریم امیر جلالی ! ، چقدر متفاوت !

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران:مریم امیر جلالی یلدای سال جاری را ساده و بی آلایش جشن گرفت تا به حال مردم همدردی کند .

عکس یلدایی مریم امیر جلالی ! ، چقدر متفاوت !

مریم امیرجلالی متولد 29 آذر 1326 در تهران، بازیگر است . مریم امیرجلالی اصالتا تهرانی است، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد. پدر مریم امیر جلالی مرحومش بازنشسته ارتش بود .آشنایی مریم امیرجلالی با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر گردد. مریم امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و مریم امیر جلالی اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

مریم امیرجلالی قبل از آغاز بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر اقتصادی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز که در سال 1378 بازنشسته شد.

بازی زیبای مریم امیرجلالی در سریال خانه بدوش رضا عطاران در سال 1383 مورد استقبال مردم نهاده شد و از وی چهره شناخته شده ای ساخت.

مریم امیرجلالی به موسیقی بسیار علاقه مند می باشد و تا کنون چندین کنسرت حضور داشته و رسما او را باید یک خواننده تمام عیار بدانیم.

دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1412

به "عکس یلدایی مریم امیر جلالی ! ، چقدر متفاوت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس یلدایی مریم امیر جلالی ! ، چقدر متفاوت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید