عکس ، یخچال هوشمند شیائومی همه را شگفت زده کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، گجت نیوز نوشت: شیائومی از یخچال MIJIA 213L با ویژگی هایی نظیر طراحی جالب سه در، ، ابعاد جمع و جور و صدای کم رونمایی کرد.

عکس ، یخچال هوشمند شیائومی همه را شگفت زده کرد

شیائومی، غول فناوری چینی از یک یخچال سه در تازه در چین رونمایی کرد. این محصول MIJIA Three-Door Refrigerator 213L نام دارد و قیمت پیش فروش آن 1066 یوان (160 دلار) است. انتظار می رود این یخچال از تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) به طور رسمی وارد بازار گردد.

یخچال سه در MIJIA 213L شیائومی برای استفاده یک یا حداکثر دو نفر ساخته شده و ظرفیت 213 لیتری آن برای نگهداری مواد غذایی به مدت یک هفته کافی است. فضای بخش یخچال این دستگاه 125 لیتر است که با بخش انجماد 30 لیتری درب میانی و یک محفظه فریزر 58 لیتری تکمیل می گردد. بنابراین سه درب همراه با سه منطقه دمایی ارائه شده که برای قرار دادن غذای روزانه و انجماد طولانی مدت کافی است.

یخچال سه در شیائومی از سطح 0 تا 7 قابل تنظیم است که برای نگهداری مواد روزانه نظیر نوشیدنی ها، میوه ها، سبزیجات یا تخم مرغ مناسب خواهد بود. به نقل از شیائومی این یخچال حدود 0.66 درجه برق در روز مصرف می نماید و صدای آن 38 دسی بل است که پایین تر از حداکثر استاندارد ملی چین برای محدودیت نویز یخچال ها است.

یخچال تازه این شرکت دارای عرض 52.4 سانتی متر، عمق 58.2 سانتی متر و ارتفاع 180 سانتی متری است و مساحتی در حدود 0.31 متر مربع را پوشش می دهد. این یخچال از لولاهای درب فولادی بهره مند شده که بادوام و بی صدا هستند. هم چنین یک منبع نور سرد LED نیز در راس فضای داخلی آن تعبیه شده که دسترسی به یخچال را در شب آسان می نماید. علاوه بر این، درزگیرهای درب نیز قابل جابجایی و شستشو هستند که باعث سهولت در نظافت و نگهداری روزانه یخچال می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1637

به "عکس ، یخچال هوشمند شیائومی همه را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، یخچال هوشمند شیائومی همه را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید