عنایتی: هدف هوادار در این فصل، بقا در لیگ برتر است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص شرایط تیمش توضیحاتی را بیان نمود.

عنایتی: هدف هوادار در این فصل، بقا در لیگ برتر است

به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر گفت: تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند، هدفشان ماندن در لیگ است. طی جمع بندی که با مدیران باشگاه داشتیم، به این نتیجه رسیدم که تیم را در لیگ برتر نگه دارم و تمام تلاشم را برای این امر به کار می گیرم. برای سال های آینده، برنامه های مختلفی را در پیش داریم. ان شاءالله امسال در لیگ برتر ماندگار خواهیم شد.

او ادامه داد: قرعه های سختی در هفته های نخست لیگ برتر، به ما خورد و فکرش را نمی کردم کارمان سخت شود. توقع داشتم تیم را سر و سامان دهم و بعد به تیم های قوی برخورد کنیم. از بازی های نخست، به تیم هایی برخورد کردیم که سرمایه و بازیکنان بزرگی داشتند. تا هفته هفتم، با تیم های بالای جدول بازی کردیم. این چالش را پیش بینی می کردم. باید خودمان را برای هر اتفاقی آماده کنیم. خداراشکر با فهمی که از سوی کادر فنی گرفتم، متوجه شدم باید با یک برنامه ریزی منطقی جلو برویم. هفته به هفته تیممان شکل گرفت و فوتبال خوبی بازی می کردیم.

عنایتی اشاره کرد: هدفم این است بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشم. سال گذشته، سال سختی برایمان بود و فقط 24 بازیکن داشتم. در نیم فصل 7 بازیکنم را از دست دادم و همه گفتند که ممکن است تیمت به لیگ یک برود. من به آن ها گفتم اتفاقی برای تیمم رخ نمی دهد و در لیگ برتر می مانیم. تفکراتمان همین است و می خواهم همه بازیکنانم در تیم بازی کنند. جوان های زیادی در تیم هستند و در آینده از آن ها زیاد خواهید شنید.

بیشتر بخوانید

  • عنایتی: می خواهیم کار های بزرگی در لیگ برتر فوتبال انجام دهیم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1415

به "عنایتی: هدف هوادار در این فصل، بقا در لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: هدف هوادار در این فصل، بقا در لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید