عرضه ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از حضور استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در عمان و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در این نمایشگاه اطلاع داد.

عرضه ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان

با هزینه سفر به عمان سال 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، جبار کیانی پور در جمع خبرنگاران با بیان این که تیم اتاق بازرگانی کهگیلویه بویر احمد، دیروز(یکشنبه دوم بهمن ماه) همین هفته راهی کشور عمان می گردد، اضافه نمود: این نمایشگاه امروز دوشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران افتتاح می گردد

وی غرفه های متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه را شامل 25 غرفه برشمرد و اضافه نمود: در این غرفه ها محصولات استان را معرفی می کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج توضیح داد: بخشی از محصولات استان که قابل انتقال است در این نمایشگاه عرضه شده و سایر محصولات و ظرفیت های استان در قالب بروشور، کاتالوگ، فیلم، اسلاید، سی دی و کتابچه معرفی می گردد.

کیانی پور توضیح داد: در حوزه های مختلف شامل گردشگری، کشاورزی و آب، صنعت و معدن و صنایع دانش بنیان همه ظرفیت های استان در روزهای آینده در این نمایشگاه عرضه می گردد.

وی گفت: نمایشگاه بین المللی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان امروز دوشنبه افتتاح و تا روز پنج شنبه ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 143

به "عرضه ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید