شیائومی واچ S1 اکتیو با قیمت 199 دلار معرفی گشت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، شیائومی چند ماه قبل در کنار سری شیائومی 12 از ساعت هوشمند واچ S1 رونمایی کرد. حالا در مراسم رونمایی نسخه جهانی این گوشی ها، از مدل بین المللی واچ S1 هم رونمایی شده و در کنار آن شاهد یک ساعت نو به نام واچ S1 اکتیو هستیم. مدل اکتیو در کل از نظر ظاهری تفاوتی با مدل اصلی ندارد ولی به علت کنار گذاشتن بعضی ویژگی ها، با قیمت پایین تری به دست کاربران می رسد.

شیائومی واچ S1 اکتیو با قیمت 199 دلار معرفی گشت

شیائومی واچ S1 اکتیو از نمایشگر 1.43 اینچی بهره می برد و اطراف آن حاشیه های فلزی دیده می گردد. عمر باتری آن به 12 روز می رسد و بعلاوه نباید بهره گیری از GPS دو بانده را از قلم بیندازیم. برخلاف مدل اصلی، در این ساعت شاهد پشتیبانی از شارژ بی سیم، شیشه محافظ مبتنی بر یاقوت کبود و بدنه از جنس فولاد ضد رنگ نیستیم.

اما به علت همین تفاوت ها، شیائومی واچ S1 اکتیو 36 گرم از مدل اصلی سبک تر است ولی ضخامت هر دو ساعت به 11 میلی متر می رسد. خوشبختانه این ساعت هم از 117 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می نماید و به لطف مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر، کاربران در این زمینه نگرانی نخواهند داشت. از بین امکانات مهم آن می توانیم به سنسور ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون اشاره کنیم. بعلاوه کاربران با استفاده از آن قادر به پایش کیفیت خواب و سطح استرس هستند.

این ساعت با قیمت 199 دلار راهی بازار می گردد و برای خرید مدل اصلی هم باید 269 دلار بپردازید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1459

به "شیائومی واچ S1 اکتیو با قیمت 199 دلار معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی واچ S1 اکتیو با قیمت 199 دلار معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید