زوج اینیستا و ژاوی در بارسلونا؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا گفت: که از بازگشت به کاتالونیا استقبال می نماید، اما می داند که احتمال وقوع چنین اتفاقی کم است.

زوج اینیستا و ژاوی در بارسلونا؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندرس اینیستا هافبک 39 ساله اسپانیایی در سال 2018 پس از ترک بارسلونا به ژاپن رفت که حالا با گریه اعلام نمود که با توافقی دوجانبه به دوران حضورش در ویسل کوبه خاتمه بخشیده است اما قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد. او در آخرین بازی خانگی ویسل کوبه مقابل کانسادول ساپورو به میدان رفت و با طرفداران تیم وداع کرد. حالا بعد از ترک کوبه، اینیستا می خواهد به فوتبالش ادامه دهد. او بدون شک یکی از بزرگ ترین اسطوره های تاریخ بارسلوناست و حالا در مصاحبه ای، صراحتاً اعلام نمود که دوست داردبه نیوکمپ بازگردد و بدین شکل صدایش را به ژاوی هرناندز، دوست و هم تیمی سابقش در بارسا رساند.

اینیستا در این باره گفت: در گذشته بارها گفته ام که دوست دارم در مقطعی از زندگی ام به بارسلونا برگردم، اما همچنان فکر می کنم از آن قضیه خیلی دور هستم. همچنان می خواهم فوتبال بازی کنم، چون حس می کنم هنوز می توانم در زمین بازی برای تیمم مفید باشم. باید صبر کنیم تا این قسمت از زندگی ام بسته گردد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1674

به "زوج اینیستا و ژاوی در بارسلونا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج اینیستا و ژاوی در بارسلونا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید