رضا رویگری به صحنه برمی شود خبرنگاران

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، حال رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون رو به بهبود است و به زودی با کار سیروس مقدم و آرش معیریان برخواهد گشت.

رضا رویگری به صحنه برمی شود خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، رضا رویگری نامی آشنا است که در این چند سال به دلیل سکته ناگهانی، تک و توک از او کار سینمایی و تلویزیونی دیدیم. هنرمندی که درخشش حضورش در سریال مختارنامه بیشتر به چشم آمد و به تعبیر خودش هنوز مردم او را کیان صدا می زنند.

هر موقع درباره مختارنامه با رویگری صحبت کردیم خدا را شکر می کرد که توانست با این ایفای نقش نوعی ادای دین به امام حسین (ع) داشته باشد؛ خرسند است که این نقش آن قدر در ذهن و دل مردم جا باز کرد؛ او در این سال ها کمتر از قبل صحبت نموده و یا ترجیح داده است از اتفاقات خوب برای مردم بگوید تا ناراحتی ها و دردهایش؛ احتمالاً دوری از صحنه تئاتر و سینما و تلویزیون آن قدر آزارش داده که از همه چیز و همه کس دلخور است.

دروغ پردازی هایی که بار ها باعثِ ناراحتی این هنرمند پیشکسوت صحنه نمایش شده و خودش از بعضی رسانه های غیرمعتبر خواسته با این خبر های درگذشتِ ساختگی، حال مردم را بَد نکنند؛ در عین حال آن چیزی که روحیه می دهد و انگیزه اش را بالا می برد توجه مردم است که او را در کوچه و خیابان با کار های ماندگارش خصوصاً کیان به یاد می آورند. این روز ها مراحل بهبودی رضا رویگری به خوبی پیش می رود و به تعبیرِ خودش با یک عصا راه می رود و هرچه زودتر با کار های خوب به صحنه هنرمندی و هنرنمایی برمی گردد.

حالش بهتر شده و عصا دستش می گیرد تا به قولِ خودش تعادلش را حفظ کند. رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون این روز ها حال و روزِ بهتری دارد و جلویِ دوربین طولانی ترین سریال تلویزیون هم حاضر شده است. همان سریالی که این روز ها پوریا آذربایجانی با نام برف بی صدا می بارد فیلمبرداری می نماید. او در مصاحبه با خبرنگار تسنیم به این نکته اشاره نمود: چند قسمت از کار را در امامزاده قاسم فیلمبرداری کردیم و بعد از تعطیلات نوروز دوباره جلویِ دوربین این سریال خواهم رفت.

او همچنین در جریان این صحبت هایش به حضور در دو کار دیگر هم اشاره نمود که یکی سریال جدید سیروس مقدم است؛ احتمالاً جزیره نام دارد و دیگری سریال نقش خاک آرش معیریان است که این روز ها در همدان فیلمبرداری می گردد.

رویگری در انتها مصاحبه برای مردم در 1400 آرزوی بهترین ها کرد و گفت که با دعای مردم عزیز یکی دو ماه دیگر با اتفاقات بهتری برخواهم گشت، صدایم هم درست می گردد؛ امیدوارم سال 99 برود و دیگر برنگردد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 985

به "رضا رویگری به صحنه برمی شود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رویگری به صحنه برمی شود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید