راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، یک هزار و 100 طرح اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان راه اندازی نموده است.

راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد ترکمانه در سفر به استان اصفهان و بهره برداری از 5 هزار و 733 طرح اشتغال زایی اجتماع محور با ظرفیت اشتغال 17 هزار و 199 نفر در منطقه ها محروم و روستایی این استان گفت: یک هزار و 162 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری برای راه اندازی این 5 هزار و 733 طرح اشتغال زایی اجتماع محور بوده است.

ترکمانه از فعالیت 29 مجری و تسهیل گر بنیاد برکت در استان اصفهان اطلاع داد و اضافه کرد: 16 شهرستان و 238 روستای استان تحت پوشش فعالیت های اشتغال زایی بنیاد برکت قرار دارند.

وی با اشاره به دو رویکرد و اولویت اشتغال زایی در استان اصفهان توضیح داد: اولین اولویت، حمایت از راه اندازی طرح های کارگاهی خرد و کوچک با توجه به ظرفیت های منطقه ای در استان است.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: رویکرد دوم، حمایت از طرح های دانش بنیان در استان است که به همین دلیل، همکاری های گسترده ای با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان اجرا شده است.

ترکمانه تاکید نمود: بنیاد برکت در استان اصفهان در پی حمایت حداکثری از کارگاه های خرد و کوچک و راه اندازی طرح های دانش بنیان است.

مدیرعامل بنیاد برکت توضیح داد: تا به امروز یک هزار و 100 طرح اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان در کشور اجرا شده که بخش قابل توجهی از این طرح ها در استان اصفهان بوده است.

وی اعلام کرد: بنیاد برکت با هدف توانمندسازی مالی، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در منطقه ها محروم و روستایی استان اصفهان اجرای یک هزار و 350 طرح اشتغال زایی اجتماع محور را در این منطقه ها برای سال 1401 در برنامه های خود دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به بازدید از طرح های دانش بنیان در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان یادآور شد: بخش قابل توجهی از طرح های اشتغال زایی دانش بنیان بنیاد برکت در استان اصفهان اجرا شده است.

ترکمانه با تاکید بر اشتغال زایی در منطقه ها محروم گفت: بنیاد برکت 180 هزار طرح اجتماع محور را در کشور راه اندازی نموده که ایجاد فرصت های شغلی برای 540 هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پی داشته است.

وی ادامه داد: مجریان و تسهیل گران بنیاد در 10 هزار روستا و 400 شهر در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به متقاضیان اشتغال هستند.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، 200 هزار میلیارد ریال ظرفیت کل سرمایه گذاری برای راه اندازی این 180 هزار طرح اجتماع محور بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1500

به "راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 1100 طرح اشتغال دانش بنیان در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید