درخواست 140 دانشمند از فیس بوک برای برخورد با ترامپ

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، بیش از 140 دانشمند تحت حمایت اقتصادی بنیانگذار فیسبوک در نامه ای از او خواستند تا اجازه ندهد رئیس جمهوری آمریکا از این تارنما برای نشر اکاذیب و سخنان تحریک آمیز استفاده کند.

درخواست 140 دانشمند از فیس بوک برای برخورد با ترامپ

به گزارش امروز تارنمای روزنامه گاردین، این جمع علمی که در میان آنان بیش از 60 استاد دانشگاههای مطرح آمریکا و یک برنده جایزه نوبل دیده می گردد دیروز (17 خرداد) نامه ای به مارک زاکربرگ نوشتند و از او خواستند تا در جنجال اخیر پیرامون نابرابری ها نژادی در آمریکا خط مشی سختگیرانه تری نسبت به نشر اکاذیب و سخنان تحریک آمیز در پیش بگیرد.

محققان مزبور نشر عامدانه اکاذیب و سخنان تفرقه افکنانه را برخلاف اهداف به کارگیری فن آوری در پیشگیری و محو بیماری ها، بهبود آموزش بچه ها و اصلاح نظام قضایی کیفری دانستند.

دانشمندان مذکور به خصوص به انفعال زاکربرگ در برخورد با مطلب تهدیدآمیز دونالد ترامپ که با آغاز غارت شلیک آغاز می گردد، اشاره کردند و آن را تحریک علنی خشونت نامیدند.

به نوشته گاردین، زاکربرگ با حذف نکردن نوشته ترامپ در بحبوحه اعتراضات علیه وحشیگری پلیس هدف انتقاد منتقدین و از جمله کارمندان فیسبوک قرار گرفته است.ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 470

به "درخواست 140 دانشمند از فیس بوک برای برخورد با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 140 دانشمند از فیس بوک برای برخورد با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید