داورزنی: اساسنامه فدراسیون ها، ورزش را دچار مشکل می نماید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رئیس فدراسیون والیبال می گوید نباید بین آیین نامه هایاجرایی و اساسنامه ها تعارضی وجود داشته باشد.

داورزنی: اساسنامه فدراسیون ها، ورزش را دچار مشکل می نماید

به گزارش خبرنگاران محمدرضا داورزنی در خصوص اهداف چهار سال فدراسیون والیبال و عدم تحقق بعضی از این اهداف گفت: به آن ها هم می رسیم. ما بحث المپیک را داشتیم و آرمان ما قرار گرفتن جزو چهار تیم بود. وقتی آرمان را تعریف می کنیم به معنی دست یافتنی بودن آن نیست، بلکه باید کوشش کرد. نباید گفت چون سخت است، آن را در نظر نمی گیریم.

او اضافه کرد: ما می توانستیم بگوییم آرمان ما تنها حضور در المپیک است و همه هم به به و چه چه می کردند. ما برای المپیک 2024 هم مجددا تعریف کردیم. از قلم نیاندازید زمانی خیلی از این ها دست یافتنی نبود حتی قهرمانی آسیا در 15 سال پیش امکان پذیر نبود، اما به آن رسیدیم. رفتن جزو چهار تیم اول دنیا هم سخت است، اما باید قله ای را ترسیم و به سمت آن حرکت کرد.

داورزنی در خصوص قابلیت تحقق اهداف ترسیم شده، گفت: همه اهدافی که تعریف شده قابل دسترسی است، یعنی رسیدن به جمع چهار تیم برتر زنان آسیا و قرار گرفتن بین چهار تیم برتر قهرمانی دنیا غیرممکن نیست. همه اهداف سخت هستند اما کوشش می کنیم تا از این سختی ها بگذریم و به قله تنظیم شده، برسیم.

او در خصوص نامه بعضی از فدراسیون های ورزشی در خصوص ایرادات اساسنامه و احتمال ایجاد مشکل برای ورزش گفت: اساسنامه یک نکته است و آیین نامه اجرایی اساسنامه بخش دیگری است. این ها نباید در تعارض با هم باشند. ما در اساسنامه فدراسیون ها می بینیم که نقش دولت کم رنگ است و روحیه دموکراسی دیده می گردد، اما دستور العمل اجرایی ای که برای آن مخصوصا برای هیات های استانی تعریف شده، مقداری با روح حاکم بر اساسنامه فدراسیون ها در تعارض است، چون اعضا مجمع می خواهند رای بدهند و هر کدام باید در شرایط خاص خود انتخاب شوند. اگر شرایطی ایجاد کنیم که دست دولت را در آن پررنگ کنیم، مقداری در منظر نهادهای بین المللی ما را با چالش روبرو می نماید. به همین علت دوستان درخواست کردند این اتفاق به شکل دیگری رقم بخورد و ما شرایط بهتری را برای اجرای اساسنامه فدراسون ها و آیین نامه هیات های استانی داشته باشیم تا از مداخله نهادهای بین المللی جلوگیری کنیم و بهانه ای در خصوص پررنگ بودن نقش دولت در اساسنامه به آن ها ندهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1336

به "داورزنی: اساسنامه فدراسیون ها، ورزش را دچار مشکل می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "داورزنی: اساسنامه فدراسیون ها، ورزش را دچار مشکل می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: اساسنامه فدراسیون ها، ورزش را دچار مشکل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید