دانشگاه فنی حرفه ای در سال جدید 50 برنامه درسی را بروزرسانی می نماید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 98، 42 برنامه درسی را به روزرسانی نموده است، قصد داریم در سال 99 نیز 50 برنامه درسی را به روزرسانی کنیم.

دانشگاه فنی حرفه ای در سال جدید 50 برنامه درسی را بروزرسانی می نماید

غلامرضا کیانی، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباه برنامه این دانشگاه در سال 99 برای ارتقاء کیفیت آموزش دانشجویان گفت: با توجه به برنامه عملیاتی حوزه آموزش، فعالیت های دانشگاه در سال جدید نیز تداوم می یابد.

کیانی ادامه داد: در تداوم سیاست های سند آمایش آموزش عالی کشور و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساماندهی رشته های تحصیلی برمبنای شاخص های بازار کار و شرایط عقبه دانش آموزی در آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داده ایم.

معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای با بیان اینکه در سال 99 حدود 50 برنامه درسی را به روزرسانی خواهیم کرد، گفت: در سال 98 حدود 42 برنامه درسی به روزرسانی شد. در حوزه توانمندسازی اساتید دانشگاه فنی حرفه ای نیز فرصت های مطالعاتی داخل و خارج از کشور به مدت شش ماه تا یک سال را درصنعت خواهیم داشت.پروژه ها و کارآموزی ها را هدفمندتر خواهیم کرد، زیرا جامعه به فعالیت و مهارت دانشجویان نیازمند است.

وی در خاتمه اظهار داشت: در جهت تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه فنی حرفه ای قدم های خوبی برداشته شده است ان شاء الله در سال 99 با قدرت آزمایشگاه ها را تجهیزخواهیم کرد. خوشبختانه دانشگاه ما از حوزه آموزش و پرورش جدا شد و در دفتر آموزش عالی نهاده شد. این موضوع می گردد تا بودجه بهتری برای تجهیزات دانشگاه دریافت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 296

به "دانشگاه فنی حرفه ای در سال جدید 50 برنامه درسی را بروزرسانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فنی حرفه ای در سال جدید 50 برنامه درسی را بروزرسانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید