دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران درگذشت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نیوشا مرزبند، دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سانحه واژگونی اتوبوس تهران - شیراز درگذشت.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران درگذشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط درس خواندن در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیغامی درگذشت نیوشا مرزبند دانشجوی پزشکی دوره کارورزی (انترن) را تسلیت گفت.

در این پیغام آمده است: با کمال تاسف و تاثر آگاه شدیم نیوشا مرزبند، دانشجوی پزشکی دوره کارورزی (انترن) در حادثه اتوبوس تهران شیراز درگذشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده داغدار و محترم ایشان، همچنین جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و برای مرحومه از دست رفته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

همچنین شفائی خانقاه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در پیغامی از دست دادن این دانشجوی فعال دانشگاه علوم پزشکی ایران در سانحه واژگونی اتوبوس تهران - شیراز را تسلیت گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 148

به "دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید