خبرنگاران تصادف اتوبوس با کامیون در حوالی شهرری 22 مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز اورژانس تهران از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری با یک دستگاه کامیون، حوالی شهرری، در حسن آباد فشافویه اطلاع داد و گفت: این تصادف منجر به مصدومیت 22 نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

خبرنگاران تصادف اتوبوس با کامیون در حوالی شهرری 22 مصدوم بر جا گذاشت

پیمان صابریان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 3:40 بامداد این حادثه تصادف به سامانه 115 اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: در این سانحه رانندگی یک دستگاه کامیون بدلایل ناتعیین با یک دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری برخورد کرد.

رییس اورژانس تهران ادامه داد: در این تصادف 22 نفر دچار مصدومیت شدند که یک نفر بصورت سرپایی درمان شد اما 21 نفر از این مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های هفت تیر، بهارلو، لقمان و شهدای پاکدشت منتقل شدند.

وی علت این تصادف را در دست آنالیز کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

آتش سوزی گسترده یک سوله در بزرگراه آزادگان

رییس اورژانس تهران همچنین از آتش سوزی یک سوله، روز شنبه در حاشیه بزرگراه آزادگان نیز اطلاع داد و اعلام کرد: در این حادثه دو مصدومان بصورت سرپایی مداوا شدند اما یک مصدوم دیگر توسط تکنسین های اورژانس روانه بیمارستان شد.

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: شب گذشته حادثه آتش سوزی گسترده یک کارگاه تزییناتی خودرو در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه 125 اعلام و با توجه به اینکه این محل خارج از محدوده حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران بود ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه نمود: محل حادثه یک بنگاه بود که در آن سوله ای به وسعت 400 متر وجود داشت که چهار دستگاه خودروی آف رود در طبقه همکف این سوله قرار داشت.

به گفته وی، در طبقه بالایی این سوله نیز مقدار بسیار زیادی جایگاه برای خودروهای آفرود وجود داشت و زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند هر سه طبقه کاملا شعله ور بود و شعله های آتش از سه طرف این سوله بیرون زده بود.

ملکی با بیان اینکه شدت حرارت موجب شده بود که سقف های این سوله های در مرحله تخریب قرار بگیرد گفت: آتش نشانان در این شرایط حساس از چند طرف وارد عملیات شدند و پیروز شدند این آتش سوزی گسترده را بدون سرایت به اطراف مهار نمایند.

وی علت این آتش سوزی را در دست آنالیز کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

سقوط مرگبار در چاهک آسانسور

رییس مرکز اورژانس تهران همچنین از سقوط مرگبار یک جوان 30 ساله در چاهک آسانسور اطلاع داد.

وی گفت: روز گذشته این حادثه در خیابان بوستان دوم پاسداران به سامانه 115 اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

صابریان اعلام کرد: در این حادثه بدلایل در دست آنالیز یک مرد جوان 30 ساله در چاله آسانسور یک ساختمان مسکونی سقوط نموده بود که بدلیل شدت جراحات وارده این فرد در این حادقه کشته شد.

صابریان افزود: متاسفانه بعد از آنالیز های اولیه تکنسین های اورژانس تعیین شد مرد سقوط نموده در چاله آسانسور به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 873

به "خبرنگاران تصادف اتوبوس با کامیون در حوالی شهرری 22 مصدوم بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف اتوبوس با کامیون در حوالی شهرری 22 مصدوم بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید