خبرنگاران اتحادیه اروپا واکسن فایزر را تایید کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- کمیسیون اروپا واکسن محصول مشترک شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی بیونتک را برای استفاده در کشورهای اتحادیه اروپا تایید نهایی کرد.

خبرنگاران اتحادیه اروپا واکسن فایزر را تایید کرد

با ما سفر کنید و با سفر ارزان به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این آخرین مرحله از آنالیز اروپایی ها برای تایید واکسن کرونا در عرض یک هفته بود. کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان، اتریش و ایتالیا اعلام کردند که برنامه شروع واکسیناسیون از 27 دسامبر (7 دی) شروع می نماید.

پیشترآژانس دارویی اروپا سلامت واکسن فایزر- بیونتک را تایید نموده بود که در آخرین مرحله به تایید کمیسیون اروپا نیز رسید. احتمالا از روز یکشنبه آینده توزیع این واکسن در کشورهای عضو اتحادیه اروپا شروع می گردد.

به نوشته شبکه خبری بی بی سی، بیش از 311 هزار نفر در محدوده اتحادیه اروپا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند و نگرانی از افزایش مجدد شمار مبتلایان به علت تجمع در تعطیلات سال نو و کریسمس شدت گرفته است.

خطر گسترش یک گونه جهش یافته کرونا که در انگلیس شیوع پیدا نموده کشورهای اتحادیه اروپا را بر آن داشته تا پروازها از مبدا این کشور را تعلیق نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 823

به "خبرنگاران اتحادیه اروپا واکسن فایزر را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتحادیه اروپا واکسن فایزر را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید