خبرنگاران آبروریزی لیورپول در ویلا پارک، قهرمان هفت تایی شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال لیورپول در ملاقات خارج از خانه مقابل استون ویلا با شکست تحقیرآمیز هفت بر دو روبرو شد.

خبرنگاران آبروریزی لیورپول در ویلا پارک، قهرمان هفت تایی شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران؛ یکشنبه شب در ملاقات پایانی هفته چهارم لیگ برتر جزیره، استون ویلا در استادیوم ویلا پارک برابر لیورپول نهاده شد و به پیروزی عجیب هفت بر دو دست یافت تا فوتبال انگلیس را تحت تاثیر قرار دهد.

در دقیقه چهارم اشتباه ادرین دروازه بان لیورپول که پس از مدت ها فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نموده بود، موجب شد تا اولیه واتکینس برای میزبان گلزنی کند.

هرچند لیورپولی ها سعی بر جبران داشتند اما در دقیقه 22 و در ضد حمله ای سریع واتکینس با حرکتی انفرادی و تماشایی توپ را به تور دروازه حریف دوخت.

در دقیقه 33 محمد صلاح از شلوغی محوطه جریمه استون ویلا استفاده کرد و گل نخست لیورپول را به نام خود نوشت.

اما تنها دو دقیقه پس از آن، شوت از پشت محوطه جریمه جان مک کین پس از برخورد به فن دایک تغییر جهت داد و به گل سوم استون ویلا تبدیل شد.

در دقیقه 39 اشتباه مدافعان لیورپول در آفسایدگیری سبب شد تا واتکینس هت تریک نموده و میزبان را به گل چهارم برساند.

در دقیقه 55 بارکلی که به تازگی از چلسی به استون ویلا پیوسته است با شوتی مهارنشدنی برای پنجمین بار دروازه مدافع عنوان قهرمانی را فرو ریخت.

پنج دقیقه پس از آن صلاح برای دومین بار گلزنی کرد.

سپس نوبت به جک گرلیش هافبک توانمند میزبان رسید تا در دقایق 66 و 75 گلزنی نموده تا استون ویلا با نتیج عجیب هفت بر دو از لیورپول پیشی بگیرد.

در نهایت بازی با رجحان هفت بر دو به اتمام رسید تا بدترین شکست سال های اخیر لیورپول با راهنمایی یورگن کلوپ رقم بخورد.

استون ویلا با ثبت این پیروزی رویایی به امتیاز 9 رسید و تا رتبه دوم جدول بالا آمد و لیورپول نیز با پذیرش نخستین شکست فصل در امتیاز 9 باقی ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 599

به "خبرنگاران آبروریزی لیورپول در ویلا پارک، قهرمان هفت تایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آبروریزی لیورپول در ویلا پارک، قهرمان هفت تایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید